הכאוס המשפטי

רעשי הרקע של הקורונה: חוזים עסקיים שעלו על שרטון

הכאוס שיצרה הקורונה בשוק החוזי, גררה חברות ופרטיים לפתחי ביהמ"ש • המרכז הישראלי לגישור מציע צוות מומחים מהשורה הראשונה שיפתור סכסוכים בהסכמה(משפט, מקודם)

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

שנת 2020 הציבה אתגרים שהמשק והכלכלה לא ידעו מעולם, סגירת המשק וההגבלות יצרו כאוס כללי בשוק החוזי וגררו חברות ופרטיים לפתחי ביהמ"ש העמוסים ממילא.

המצב שנוצר לא תמיד מוגדר בסעיפי החוזה, לא אלו שנחתמו בין שוכר למשכיר שמתקשה לעמוד בתשלומים, לא בין חברות ונותני שירות שעומדים בפני שוקת שבורה ובמצב כזה בקלות נשלפים 'הסכינים' וכל אחד מנסה להגן על האינטרסים שלו.

לא תמיד הפתרון של הליכים משפטיים הוא הצעד הנכון, המרכז הישראלי לגישור ובוררות הינו תולדה של שיתוף פעולה לאומי של 30 הארגונים המובילים בישראל, לצורך יישוב סכסוכים על ידי שופטים בכירים בדימוס ומומחים במגוון תחומי משפט, כלכלה, ניהול משברים ומשא ומתן.

המרכז מעניק פתרון יעיל ומהיר למחלוקות, מחוץ לכותלי בית המשפט ונחיצותו מתעוררת בפרט בעת הזו, לאור 'הצפת' בתי המשפט בתביעות, על רקע משבר הקורונה.

בנוסף לגישור ובוררות, מאפיין ייחודי של המרכז הישראלי לבוררות ולגישור הוא קיום מנגנון של הסדרה: הבאת הצדדים להסכם חדש, תוך הסתייעות במיטב המומחים בתחומים הרלוונטיים, הדורשים הבנה ייחודית.

המרכז הישראלי לגישור ובוררות מתאים לצדדים, בשיתוף עימם, את המסלול האופטימלי והאפקטיבי, שימזער את נזקיהם ויאפשר את המשך חייהם ועסקיהם בהצלחה.

ניהול ההליך במרכז בליווי עו"ד בוררות מאפשר לצדדים להפחית את משך הזמן, עינוי הדין והנזק הכלכלי הכרוכים בניהול תביעה, ובמקום זאת להגיע לפתרון המחלוקת ביעילות, באווירה נעימה ועלויות חסרות תקדים.

לתועלת הגולשים, זימן כיכר השבת את חברי המרכז הישראלי לגישור, עו"ד גדעון פישר ולצידו ד"ר יחיאל וינרוט לתת רקע והסבר להליכי הגישור שמציע המרכז בו הם חברים.

יצויין כי בימים אלו נפתח רישום לקורס הכשרת בוררים ומגשרים בדגש על יישוב סכסוכים בחברה החרדית בהנחיית המרכז לגישור ובוררות בשיתוף מרכז פישר להכשרת בוררים

הקורס מותאם למגזר החרדי ובמיוחד לאנשי עסקים שאינם משפטנים. בין המרצים עו"ד ד"ר יחיאל וינרוט עו"ד גדעון פישר וד"ר חנן מנדל.

הקורס יתקיים באמצעות זום 8 מפגשים ומועד פתיחת המחזור הקרוב: 20.10.2020

בסיום הקורס יקבלו המשתתפים דיפלומה מלשכת הבוררים ומהמרכז לגישור ובוררות.

לפרטים אודות הקורס כנסו לכאן>>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר