בנט מזנק

לאחר ההסכם: נתניהו לא מתרומם בסקרים

בסקרים שהוצגו הערב, בערוצי הטלוויזיה המסחריים, המפלגות החרדיות מתחילות לאבד כוח, בנט ממשיך לנסוק כלפי מעלה ונתניהו נשאר עומד על ה-30 מנדטים (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו ובנט (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בסקרים שהוצגו הערב (ראשון), בערוצי הטלוויזיה המסחריים, המפלגות החרדיות מתחילות לאבד את כוחן, בנט ממשיך לנסוק כלפי מעלה ונתניהו נשאר עומד על אזור ה-30 מנדטים.

לאחר סוף השבוע הסוער, בו ראש הממשלה נתניהו, הציג את ההסכם השלישי בהיסטוריה של מדינת ישראל עם מדינות ערב, נראה שהציבור עדיין לא מוקיר לו טובה על הצעד ההיסטורי.

על פי הסקר שביצע מנו גבע עבור חברת החדשות עולה, כי אילו הבחירות היו מתקיימות היום (ראשון), מפלגת הליכוד בראשות בנימין נתניהו, הייתה זוכה ב-30 מנדטים בלבד.

מי שמצליח שוב להפתיע ולתפוס את המקום השני, הוא נפתלי בנו ומפלגת ימינה, היושבים באופוזיציה ומצליחים לגרוף 18 מנדטים.

המפלגות החרדיות, מצליחות לשמור באופן יחסי על כוחן האלקטורלי ומקבלות 16 מנדטים, כאשר ש"ס יורדת ומקבלת שבעה מנדטים בלבד ואילו יהדות התורה עולה במנדט ומקבלת שמונה מנדטים.

המפלגה של יאיר לפיד ובוגי יעלון, מתחילות לרדת ומקבלות על פי הסקר שישה עשר מנדטים, לאחריה מגיעה המפלגה של בני גנץ עם שניים עשר מנדטים, לעומת זאת, גנץ עומד עם עשרה מנדטים בלבד.

המפלגות הערביות מקבלות על פי הסקר חמישה עשר מנדטים, מר"צ שישה מנדטים ומפלגתו של איווט ליברמן נשארת על שמונה מנדטים.

מפת הגושים בחדשות 12: ימין חרדים 63, מרכז שמאל 49, ישראל ביתנו 8.

נתניהו בפער של יותר מ-10% מול כל מועמד בשאלת התאמה לראשות הממשלה.

בסקר של חדשות 13, ניכר כי הציבור כן מעריך את ראש הממשלה ומעניק לו 33 מנדטים, יש עתיד, היא המפלגה השנייה בגודלה מקבלת על פי הסקר 20 מנדטים.

הסקר של חדשות 13, מראה על ירידה בכוחן של המפלגות החרדיות, כאשר הן מקבלות ביחד 13 מנדטים; ש"ס עם שבעה מנדטים ויהדות התורה יורדת לשישה מנדטים.

גם בסקר הנוכחי, ימינה מקבלת 19 מנדטים, והיא המפלגה השלישית בגודלה, הרשימה המשותפת מקבלת 12 מנדטים (ירידה של שלושה מנדטים מתוצאות האמת בבחירות).

ליברמן מקבל על פי הסקר, שבעה מנדטים בלבד ואילו מפלגת מר"צ של ניצן הורוביץ זוכה לשישה מנדטים בלבד.

בסקר חדשות 13, גוש הימין עומד על 65 מנדטים, ואילו גוש גוש השמאל וליברמן, יקבל במידה והבחירות יתקיימו היום, 55 מנדטים בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר