"חוויה קשה"

בדרך ליום כיף: מחבל יידה סלע על משפחה

מחבל השליך הבוקר סלע לעבר רכב ישראלי סמוך לכפר תקוע בגוש עציון. ב"ה, אין נפגעים מקרב בני המשפחה, אך נגרם נזק לרכב. האבא הגיש תלונה במשטרה: "מטלטל" (אקטואלי)

(צילום: באדיבות המצלם)

מחבל השליך הבוקר (שני) סלע לעבר רכב של משפחה יהודייה סמוך לכפר הערבי תקוע בגוש עציון. אין נפגעים, אך נזק נגרם לשמשת הרכב.

אב המשפחה הצליח להגיע לש.ג. הישוב תקוע, לשם הגיעה המשטרה, והגיש תלונה. בנוסף פנה האב למוקד האבנים של 'חוננו', שיעקוב אחר התלונה שהוגשה עד למיצוי הדין עם המחבל.

אב המשפחה וארבעת ילדיו, בני עשר, שבע, חמש ושנתיים, יצאו מביתם בראש צורים ל'יום כיף' בירושלים. האב תיאר "בעשר ושש דקות אמרתי 'תפילת הדרך', הוספתי גם "ותצילנו.. מתאונות דרכים ומחבלים". 20 שניות אחר כך אני רואה נער בן 17, עם חולצה חומה, מימין לכביש בעיקול של בית הספר. אני רואה שהוא מניף את היד והולך לזרוק סלע, ואין לי איך לחמוק".

האב הוסיף "ביתי בת העשר ישבה מקדימה, שלושת הילדים האחרים ישבו מאחור. שמענו בום, השמשה הקדמית נפגעה, ממש מול הבת שלי. כל הילדים נלחצו והתחילו לצעוק ולבכות". האב לא איבד את העשתונות, והמשיך בנסיעה תוך שהוא מתקשר למוקד.

המשפחה עצרה בש.ג. הישוב תקוע, לשם הגיעו שוטרים וכונני מד"א. אב המשפחה התלונן בפני השוטרים במקום ואף נסע למשטרת מוריה בירושלים להגיש תלונה. הוא קיבל אישור נזק עבור קבלת מס רכוש ואישור נפגע איבה.

אב המשפחה, שזו לו הפעם הראשונה שחווה פיגוע אבנים, התקשר גם למוקד האבנים של 'חוננו', שם אמרו כי ילוו את המשפחה מול הרשויות, יעקבו אחרי התלונה שהוגשה ויוודא כי חקירת הפיגוע תמוצה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר