שימו לב

לא קיבלתם מענק קורונה? הזדמנות אחרונה

מאות אלפים טרם קיבלו את המענק, בשל העובדה שפרטי חשבון הבנק שלהם לא מעודכן בביטוח הלאומי • אם לא תעדכנו ביומיים הקרובים, תקבלו זאת רק בבנק הדואר (בארץ)

(צילום: Nati Shohat/Flash90)

הביטוח הלאומי מעדכן היום (שני) כי יש לכם הזדמנות אחרונה לעדכן את חשבון הבנק לקבלת מענק לכל אזרח, וכי מי שלא יעדכן את חשבון הבנק יוכל לקבל את המענק רק אם יגיע פיזית לבנק הדואר.

לפי נתוני הביטוח הלאומי, המענק הועבר כבר לכ-95% מאזרחי ישראל, אך יותר מ-427 אלף אזרחים לא קיבלו אותו מכיוון שלביטוח הלאומי אין את פרטי החשבון שלהם.

המענקים עבור ילדים הועברו לכ-1.2 מיליון משפחות, בסכום כולל של כ-1.5 מיליארד שקלים. מדובר ב-99.6% מכלל הזכאים בקרב הילדים.

בקרב האזרחים הבוגרים בגילי 18 ומעלה, 5.6 מיליון אזרחים קיבלו את המענקים בסכום כולל של 4.8 מיליארד שקלים. מדובר בכ-93.6% מקרב האזרחים הבוגרים.

בימים הקרובים, יפרסם הביטוח הלאומי את מועד העברת מענק הקורונה לידי בנק הדואר, ומי שלא מעדכן את פרטי חשבון הבנק שלו יוכל להגיע פיזית לסניף הבנק, ולקבל את המגיע לו.

מאיר שפיגלר, מנכ"ל הביטוח הלאומי הסביר: "אנו מבינים את גודל השעה ואת הצורך של אזרחים רבים במענק ועל כן הוחלט להעביר את נתוני הזכאים, שטרם קיבלו את המענק, לבנק הדואר כדי שיוכלו לקבל את התשלום במזומן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר