בתלונה לאו"ם

ישראל חושפת לראשונה: מחבלי חיזבאללה חדרו לתוך השטח

במסגרת תלונה שהגיש שגריר ישראל באו"ם למועצת הביטחון, צירפו תמונה בה רואים את כלי הנשק שהותירו המחבלים בשטח ומסלולם מלבנון לאזור הר דב דרך הקו הכחול (חדשות)

(צילום: דוברות)

שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן, פנה היום (שני) לחברות מועצת הביטחון במכתב תלונה רשמי ובו חומר מודיעיני המוכיח את חדירתם של מחבלי חיזבאללה לישראל לפני מספר שבועות.

בתצלום, אשר מתפרסם לראשונה, ניתן לראות את כלי הנשק שהותירה חוליית המחבלים בשטח ומסלולם מלבנון לאזור הר דב דרך הקו הכחול, בניגוד להכחשותיו השקריות של מזכ"ל חיזבאללה נסראללה.

השגריר ארדן: "מתקפות הטרור של חיזבאללה המפרות את החלטות מועצת הביטחון, עלולות לגרום לאסון ולהמיט חורבן על לבנון. תפקידו של כח יוניפי"ל של האו"ם הוא למנוע מתקפות טרור אלו ואת הפיכת דרום לבנון לבסיס טרור של חיזבאללה ואם הוא אינו עושה זאת – זכות קיומו מוטלת בספק".

פנייתו של השגריר ארדן מגיעה על רקע הדיונים שמקיימת מועצת הבטחון על המשך מנדט כוח יוניפי"ל אשר פוקע בסוף חודש זה.

במקביל לדיונים אלו, ישראל וארה"ב מובילות מאמץ דיפלומטי משותף על מנת לשנות את מנדט יוניפי"ל כך שהוא יתפקד ככוח אפקטיבי עם גישה רחבה ויכולת פיקוח באזורים בהם פועל חיזבאללה.

יצוין כי אחרי התגובה הישראלית לחדירת המחבלים, טענו בחיזבאללה כי מדובר בפייק ניוז וכי הם לא שלחו מחבלים לעומק השטח הישראלי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר