יממה אחרי

תקף שוטרים בזירת הפיגוע - ושוחרר: "הגן על עצמו"

פלסטיני שתקף שוטרים בזירת פיגוע הדקירה אמש בירושלים, שוחרר היום על ידי בית המשפט למעצר בית • עורך דינו הסביר כי "אינסטינקטיבית, הוא ניסה להגן על עצמו" (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

פלסטיני שתקף שוטרים בזירת הפיגוע אמש (שני) בעיר העתיקה בירושלים, שוחרר היום על ידי בית משפט השלום בירושלים למעצר בית, תחת שורת תנאים מגבילים.

נציג המשטרה אמר בדיון, "מדובר באירוע של דקירת שוטר מג"ב בירושלים, הגיעו כוחות למקום, הייתה התקהלות של אזרחים, השוטרים התבקשו לפזר את ההתקהלות ותוך כדי בקשה המשיב התנגד לבקשת השוטרים, בשלב מסוים הוא נצמד לשוטרת פנים מול פנים, הגיע שוטר והדף את המשיב אחורה כדי שיתרחק ממנה, המשיב תקף את השוטר נתן לו אגרוף לפנים ופצע אותו".

"אציין כי לעניין המסוכנות, המשיב למרות הפיגוע וכל הכוחות שהיו הגיע למצב שעמד מול שוטר ותקף שוטר וגרם לפציעה וזה מעיד על המסוכנות שלו. מציג את הבקשה המתוקנת עם התנאים".

לכן, ביקש נציג המשטרה לשחרר אותו לפי התנאים הבאים: התייצבות לחקירה לפי דרישה וכן בבית משפט; מעצר בית מלא למשך 10 ימים; הרחקה מהעיר העתיקה למשך 30 ימים; ערבות עצמית וערבות צד ג' על סך של 10,000 ש"ח והפקדה על סך 2,000 ש"ח.

עורך דינו טען מנגד, "חלפו על פניו קבוצה של שוטרים והחלו להדוף אותו ואת אותם אחרים, אינסטינקטיבית ניסה להגן על עצמו, לא צוין על ידי חברי שהמשיב סבל מנחת זרועם של השוטרים שהיו שם ואבקש כי בית המשפט יתרשם מהחבלות בגוף, בעצם הבריח, ובראש של המשיב".

לטענתו, "התנאים המבוקשים אינם פרופורציונאליים. ניתן להשית כאן החלטה לפיה המשיב ישתחרר בערבות עמית וצד ג' הוא ישתף פעולה, הוא מסר גרסה, יגיע במידה ויידרש לתחנה. אין תכלית למעצר הבית ואין טעם להפקדה בסכום כה גבוה ובמיוחד כאשר יש כאן ערבים צד ג', אחיו של המשיב וגם אמו שיכולים לשמש כערבים צד ג'".

השופט אורן סילברמן פסק לשחרר את המשיב, בתנאים המגבילים הבאים:התייצבות לחקירה לפי דרישה וכן בבית משפט. מעצר בית מלא בביתו, וערבות עצמית וערבות צד ג' על סך של 4,000 ש"ח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר