המתיחות בדרום

רקטה שוגרה מעזה; אזעקה הופעלה באשקלון

אזעקת 'צבע אדום' הופעלה הערב בשעה 20:53 בעיר אשקלון ובקיבוץ זיקים וכעבור זמן קצר נמסר כי מצה"ל כי זוהה שיגור רקטה לעבר שטח ישראל. לא ידוע על נפגעים (חדשות)

שיגור רקטה מעזה. ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90 )

המתיחות בדרום: אזעקת 'צבע אדום' הופעלה הערב (שלישי) בשעה 20:53 בעיר אשקלון ובקיבוץ זיקים וכעבור זמן קצר נמסר כי מצה"ל כי זוהה שיגור רקטה לעבר שטח ישראל שככלה נראה נפלה בשטח פתוח.

תחילה דיווח דובר צה"ל כי הופעלה התרעה בעיר אשקלון ובקיבוץ זיקים וכי הפרטים בבדיקה, וכעבור כ-20 דקות דיווח דובר צה"ל כי זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל.

במוקד 101 של מד"א התקבלו 2 קריאות על אזרחים שנחבלו קל בדרך למרחק המוגן. ילדה בת 10 במצב קל, עם חבלה בגפיים וילדה בת 7 במצב קל, עם חבלות בפנים ובגפיים. שתיהן טופלו ופונו להמשך טיפול בבית חולים ברזילי.

נתניהו בשיחה עם ראשי רשויות בעוטף עזה (צילום: עומר מירון / לע"מ; סאונד: בן פרץ / לע"מ)

ברשת "אל-ערביה" דווח היום כי ישראל דחתה את הדרישות שהציב ארגון החמאס בתמורה להפסקת טרור הבלונים בדרום הארץ. הדיווח הסתמך על "גורמים פלסטינים".

בנוסף, המשלחת המצרית שהגיעה לרצועת עזה כדי לתווך בין ישראל לחמאס עזבה את הרצועה ללא תוצאות, אך תמשיך במאמציה למנוע הסלמה.

הערב, שוחח ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ראשי רשויות בעוטף עזה ואמר כי "אנחנו לצערי נערכים גם במידת הצורך לאפשרות של סבב או סבבים. אני מקווה שלא נגיע לזה. החמאס יעשה טעות גדולה מאוד אם הוא ימשיך בזה. הוא מקבל כבר עכשיו אינדיקציה לאן זה יוביל, הוא בוודאי יזכור לאן זה הוביל ואני מקווה שגם הג'יהאד האסלאמי יזכור לאן זה הוביל. אנחנו לא חסכנו בשום אמצעי, לרבות במקרה הצורך של התפתחות המערכה, גם של סיכולים ממוקדים, וגם היום אין לנו מגבלה כזאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר