התנהלות מחפירה

שערורייה: הורידו חרדים מהמטוס בגלל מסכה לבן שנתיים

דיילי חברת ג'ט בלו איירווייז, התעקשו להוריד משפחה חרדית עם שישה ילדים מהמטוס, רק בשל העובדה שבן השנתיים לא עטה מסכה - למרות שלא נדרש לכך לפי ההנחיות. צפו (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: לפי סעיף 27א')

התנהלות מחפירה של דיילי ועובדי חברת התעופה האמריקאית JetBlue, תועדה ועוררה זעם רב כלפי החברה, שהתעקשה להוריד משפחה חרדית מהמטוס.

מדובר באמא יהודיה שטסה עם ששת ילדיה מאורלנדו לשדה התעופה בניו יורק. כל בני המשפחה, עטו מסכה כנדרש, מלבד התינוק בן השנתיים.

הדיילות ניגשו אל האמא, החלו להתנכל אליה והתעקשו כי עליה לרדת מהטיסה בשל העובדה שלילד הקטן אין מסכה על פניו.

האמא ניסתה להסביר להן כי לפי הנחיות החברה, כפי שמופיעות באתר של חברת התעופה ג'ט בלו איירווייז, התינוק אינו מחויב בעטיית המסכה.

כפי שמופיע במפורש בהנחיות הרשמיות של החברה, "ילדים קטנים שאינם מסוגלים לשמור על כיסוי פנים, פטורים מדרישה זו".

אך אנשי הצוות של חברת התעופה התעקשו - עיכבו את הטיסה והורידו את האמא וששת ילדיה. בשלב מסוים, הקברניט הכריז כי הוא לא ימריא וכי על כל הנוסעים לרדת מהטיסה.

בעקבות ההשפלה שעברו בני המשפחה, הודיע האבא כי הוא שכר עורך דין, ובכוונתו להגיש תביעה פדרלית נגד החברה.

התיעוד הופץ ברשתות החברתיות, ועורר סערה כאשר רבים מהגולשים מגבים את בני המשפחה, ותוהים בקול האם לא מדובר בהתנכלות אנטישמית.

• סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את בעל זכויות היוצרים לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל desk@kikar.co.il. השימוש בסרטון נעשה בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים, התשס''ח-2007

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר