נפתלי לא יאובטח

"ההחלטה של נתניהו מסכנת את ח"כ בנט"

במשרד הביטחון מותחים ביקורת על ההחלטה שלא לאבטח את השר לשעבר נפתלי בנט על ידי השב"כ, למרות שהוא נחשף לסודות מדינה • יעלון וליברמן עדיין עם מאבטחים (ארץ)

(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

גורמים במשרד הביטחון מותחים ביקורת חריפה בעקבות ההחלטה שלא לבטח עוד את שר הביטחון לשעבר, ח"כ נפתלי בנט, על ידי היחידה לאבטחת אישים.

בגלי צה"ל ציטטו את הגורמים האומרים כי "בזמן שבוגי יעלון, ליברמן ואפילו יאיר נתניהו מאובטחי שב"כ, בנט שעד לאחרונה נחשף לכל סודות המדינה מסתובב בלי אבטחה כשהוא חשוף לאיומי טרור. החלטה תמוהה, שלא לומר מסוכנת".

הכתב הצבאי צחי דבוש הזכיר כי על פי גורמים זרים, בתקופת כהונתו של בנט במשרד יזמה ישראל את מתקפת הסייבר על האתר הסמוך לכור הגרעיני באיראן.

לכן, לפי אותם גורמים, מדובר בהחלטה שמעמידה בסכנה את שר הביטחון לשעבר בנט שמחזיק בסודות הכי כמוסים של המדינה ומהווה מטרה לארגוני טרור.

כזכור, ועדת השרים לענייני אבטחת אישים הורתה להסיר את האבטחה משר הביטחון היוצא נפתלי בנט בתום 3 חודשים, זאת בניגוד לשרי ביטחון בעבר שאובטחו בין 3 ל-5 שנים מסיום תפקידם.

עמית סגל דיווח בחדשות 12 כי בוועדה חברים רק שרים מטעם מפלגת הליכוד, וכי הם קיבלו את ההחלטה בהוראה ישירה מראש הממשלה בנימין נתניהו.

על פי הדיווח, הדבר נודע לאנשי בנט במקרה, כאשר גורם במחלקת משאבי האנוש במשרד הביטחון התקשרה למנהלת הלשכה של בנט לעדכן אותה על כך מבלי שנמסר נימוק כלשהו לקיצור הדרמטי בתקופת האבטחה לה זכאי השר לשעבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר