צפו

חמאס שיגר, צה"ל תקף, חמאס מיהר להגיב

עוד יום של הפרחת בלוני תבערה ושיגור רקטות לעבר ישראל, מסתיים לו - בדיוק כמו בכל הימים האחרונים - בתקיפה של כוחות צה"ל בעזה. ה"חידוש": חמאס פרסם סרטון איומים. צפו (צבא)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ל' באב תש"פ | 20.08.20
תקיפת צה"ל, הערב (צילום: מתוך טוויטר)

כמה פצצות מרגמה נורו לפני זמן קצר (חמישי) מכיוון הרצועה לעבר הקיבוצים כיסופים ועין השלושה, מיד לאחר שהסתיימה תקיפת צה"ל נגד חמאס בעזה.

מטוסי קרב של צה"ל תקפו כאמור אתרים המוגדרים כ'יעדי טרור' בעזה, בתגובה להמשך הפרחת בלוני התבערה שהציתו יותר מ-40 שריפות ויצרו בהלה בשטחי ה'עוטף'.

‫במהלך האירוע הותקף אתר לייצור בטון המשמש לבניית תשתיות תת קרקעיות ומנהרות של חמאס, ומצה"ל נמסר כי הוא "רואה בחומרה רבה כל פעילות טרור לעבר שטח ישראל, והוא ערוך ומוכן לפעול ככל שיידרש נגד ניסיונות לפגיעה באזרחי ישראל ובריבונותה".

קודם לכן זוהו שני שיגורים מהרצועה, שנפלו במרחב גדר המערכת. כתוצאה מהשיגורים הופעלה התרעה ביישומון ובשטח פתוח בלבד, על פי הנדרש. "נבדק האם השיגורים חצו לשטח ישראל", נמסר מדובר צה"ל.

מנהיג חמאס איסמאעיל הנייה, השוהה כעת בטורקיה, הכריז כי "ישנה אפשרות שתיפתח מערכה מול ישראל, אם היא לא תיענה לדרישות שהצבנו. אנחנו ממתינים לתשובות, שאותן העבירה משלחת המודיעין המצרי לישראל".

מוקדם יותר הערב, ו‏על רקע ההסלמה ההדרגתית מול ישראל מאז החל העיכוב בהעברת הכסף הקטארי, פרסם ארגון הטרור חמאס השולט בעזה פרסם סרטון המאיים בירי מאסיבי של רקטות וטילי נ"ט.

סרטון האיומים הטרי

הסרטון, המתבסס על נאום שנשא אתמול בכיר חמאס חליל אלחיה, מופיע תחת הכותרת "המסר של ההתנגדות לישראל - אנחנו לא פוחדים ; תיענה בהפצצה".

"אם צה"ל יחזור לחיסולים הממוקדים, נעלה את תל אביב באש", צוטטה הנהגת הארגון בעיתון לבנוני, שהוסיפה: "נשרוף את תל אביב עם אלפי טילים".

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר