שבת מתוחה

התחממות בדרום: אזעקות בשדרות, צה"ל תקף ברצועה

אזעקת צבע אדום נשמעו בליל שבת בעיר שדרות • מערכת 'כיפת ברזל' יירטה שיגור מהרצועה • לקראת צאת השבת נשמעה אזעקה נוספת בשל שיגור שכשל. צה"ל תקף יעדי טרור בעזה (צבא)

ב. ניסני | כיכר השבת |
רצועת עזה. ארכיון (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

אזעקת צבע אדום הופעלה בליל שבת קודש בעיר שדרות ובמרחב עוטף עזה. מערכת 'כיפת ברזל' יירטה שיגור מהרצועה. בתגובה,תקפו טנקים של צה"ל עמדות צבאיות של ארגון הטרור חמאס בדרום רצועת עזה.

מדובר צה"ל נמסר: "התקיפה בוצעה בתגובה לשיגור הרקטה משטח רצועת עזה לשטח ישראל במהלך הלילה".

הערב, כשעתיים לפני צאת השבת, נשמעה אזעקה נוספת בעיר שדרות ובעוטף עזה. מדובר צה"ל נמסר: "בהמשך לדיווח על הפעלת התרעה, זוהה שיגור כושל משטח רצועת עזה שנפל בשטח הרצועה".

בערב שבת איימו ארגוני הטרור ברצועת עזה כי: "ההתנגדות הגיבה ותגיב על כל פגיעה של ישראל במתקניה או כל תוקפנות נגד בני עמנו".

"לא נסכים לכך שהאויב משתמש באמצעים בדרכי שלום כגון הבלונים כתירוץ להפציץ יעדים של ההתנגדות. לא נאפשר לאויב להמשיך המצור העושק על עמנו, וזוהי זכותו של עמנו להביע בכל הדרכים המתאימות את סירובו למצור הזה", נמסר בהודעה משותפת של ארגוני הטרור.

שר הביטחון, בני גנץ, קיים ביום שישי הערכת מצב בהשתתפות הרמטכ"ל רא"ל אביב כוכבי ומפקד פיקוד דרום אלוף הרצי הלוי.

בסיום הדיון האמר גנץ: "סיימתי עכשיו הערכת מצב בהשתתפות הרמטכ"ל בעקבות המשך הירי בדרום. צה"ל ערוך, מגן וימשיך להגן על תושבי הדרום, יתקוף את התוקפים אותנו, ויפגע בהם פגיעה קשה מאוד. תושבי עזה סובלים מהחמאס, אנחנו נמשיך להגן על תושבי הדרום ואזרחי ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר