ממשלה בתוך ממשלה • צפו

נתניהו במסיבת העיתונאים: "בשביל השלום, אקבל את הצעת האוזר"

ברקע הדיבורים על בחירות מתקרבות, ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הערב מסיבת עיתונאים בשידור חי והסביר כי בשביל השלום הוא החליט לקבל את הצעת האוזר. צפו (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו נואם הערב (צילום:דשות הערב, כאן 11)

בצל המשבר הפוליטי בין מרכיבי הקואליציה - הליכוד וכחול לבן. ראש הממשלה בנימין נתניהו כינס הערב (ראשון), מסיבת עיתונאים, בה הסביר כי החליט לא ללכת לבחירות ולקבל את הצעת הפשרה של צבי האוזר.

בפתח דבריו, דיבר ראש הממשלה על ההסכם עם איחוד האמירויות: "אנשים חשבו שאני הזוי שדיברתי על הסכם שלום עם אבו דאבי. השלום איתם יביא לפריחה בהרבה דברים חשובים ובעיקר עם נגיף הקורונה".

"הם מעוניינים להשקיע במדינת ישראל הרבה כסף וזה חשוב, כי זה מייצר כאן פרנסה להמון אנשים וזה דבר חשוב במיוחד בתקופת הקורונה".

נתניהו עבר לדבר על הקורונה ואמר: "הבאנו מענק לכל אזרח, עודדנו עסקים לקלוט עובדים, התחלנו את הפתיחה של התרבות ואת פתיחת השמיים ואנחנו מתכוונים להביא עוד הרבה דברים".

"הצעדים שאנחנו נוקטים ועל זה לא תשמעו בתקשורת, תראו את מצב המיתון בישראל הוא חצי מאירופה, אנחנו נמצאים במצב יחסי מצוין וחבל שלא מספרים לכם על זה, אז הנה אני אעדכן אותכם. אני לא מסתפק במה שעשינו עד עכשיו ואני עובד מסביב לשעון על עוד תוכניות חדשות שיזרימו כסף לכלכלה".

נתניהו חשף, כי החליט לא ללכת לבחירות, "מתוך אחריות לאומית החלטתי הערב לקבל את הצעת הפשרה של ח"כ האוזר. ההצעה הזו מאפשרת הזרמת כסף מיידי לאזרחים ולכלכלה והיא מונעת את הצורך בבחירות".

"ההצעה הזאת", הסביר נתניהו, "תביא תקציב מיוחד שיאפשר לנו להזרים כסף עכשיו לפתיחת שנת הלימודים, לסיוע לאזרחי ישראל, להחזרת מקומות עבודה, לבריאות ולכל התחומים. זה הזמן לאחדות וזה לא הזמן לבחירות וצריך להפסיק עם הממשלה בתוך הממשלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר