חלק בתורתו:

שטר השותפות עם מרן שר התורה שמכה גלים בעולם כולו

מי לא רוצה חלק בתורתו של מרן שר התורה, חלק בכל כרכי הש''ס, חלק בחלקי השולחן ערוך, חלק ברמב''ם, ספרי, ספרא, משניות, הכל, ובעצם מה לא, לכם יהיה חלק בתורה האינסופית של רשכבה''ג שליט''א, כעת באופן חסר תקדים זה קורה, שטר שותפות עם מרן שר התורה, שותפות לכל דבר ועניין. לכם לא נותר לעשות הרבה. זהו תקדים שלא היה כמותו (חרדים)

הכל עבור אותם ה'עוללים' שלא טעמו טעם חטא (צילום: באדיבות המצלם)

הקורונה גובה מחירים כבדים, מעבר למחירי הגוף היא גובה גם מחירי נפש, זעקת ה'עוללים' הגיעה עד לשולחנו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א אשר פינה מסדר יומו העמוס לעשות ככל יכולתו עבור אלו הילדים שעתידים לגדול עם מצוקות קשות בשל נגיף הקורונה.

מצטרפים לשותפות עם מרן>>

שמעתם נכון, ישנם 20.000 ילדים שתקופה קשה עוברת עליהם, הלחצים בבית, הדכאונות של ההורים, המצוקה הכלכלית ועוד, כל זה הולך להותיר חותם של ממש על נפשם העדינה, הם הולכים לגדול עם צלקות נפשיות קשות ביותר.

ובבית הגדול ברחוב רשב''ם בבני ברק שם יושב מרן רשכבה''ג מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי שליט''א הגיע זעקתם אליו, והוא שאין לו דקה פנויה בסדר יומו העמוס הודיע כי הוא יעשה הכל עבור אותם ה'עוללים' שלא טעמו טעם חטא.

וכך, באופן חסר תקדים מודיע מרן שר התורה לכל אותם אלו שיטו שכם עם הקרן המיוחד ב'קופת העיר' לטובת העוללים יזכה לשטר שותפות איתו יחד, יזכה לחלק בתורתו הקדושה, ברבבות שעות הלימוד בטהרתה.

אתם מבינים את המשמעות, רשכבה''ג מרן שר התורה שליט''א חותם איתכם על שותפות, לראשונה בהיסטוריה באופן חסר תקדים הוא אף נותן לכם חלק ונחלה בתורתו שלו, אתם יודעים מה המשמעות של זה?

מצטרפים לשותפות עם מרן>>

חלק בתורתו של מרן שר התורה, חלק בכל כרכי הש''ס, חלק בחלקי השולחן ערוך, חלק ברמב''ם, ספרי, ספרא, משניות, הכל, ובעצם מה לא, לכם יהיה חלק בתורה האינסופית של רשכבה''ג שליט''א, זהו תקדים שלא היה כמותו.

שטר השותפות רישמי ומחייב מקנה לכם זכות מעשית בתורתו של רשכבה''ג מרן שר התורה הגר''ח קנייבסקי שליט''א, השטר המיוחד יגיע עד לביתכם עם חתימתו של שר התורה, השטר המיוחד יועבר גם לביתו של מרן שליט''א ולמשרדי 'קופת העיר'. שטר שותפות לכל דבר ועניין.

מצטרפים לשותפות עם מרן>>

לכם לא נותר לעשות הרבה, רק לחייג ל'קופת העיר' ולהטות שכם למען תינוקות של בית רבן שלא חטאו, זה הכל, ושכרכם הוא שכר ניצחי, שר התורה נותן לכם מתורתו, דבר שלא היה כמותו מאז ומעולם, הצטרפו עוד כעת, אסור לכם לפספס את הזדמנות הפז הזו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר