בתגובה לנתונים

פרוספור יונתן הלוי: "רוב המתים - מתים עם קורונה ולא מקורונה"

נשיא בית החולים 'שערי צדק', פרופסור יונתן הלוי, מתייחס למספרי המתים מקורונה שמשרד הבריאות מפרסם מידי יום וטוען: רוב המתים לא מתים מקורונה אלא עם קורונה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

נשיא בית החולים 'שערי צדק', פרופסור יונתן הלוי, מתייחס למספרי המתים מקורונה שמשרד הבריאות מפרסם מידי יום וטוען: רוב המתים לא מתים מקורונה אלא עם קורונה. הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "אני בדרך כלל לא נוהג לבקר את משרד הבריאות, אבל בנושא הזה של קורבנות הקורונה אני תוהה מדע בגל הראשון ציינו במפורש על אנשים שנפטרו מהקורונה שהם סבלו ממחלות רקע, כולל פירוט של המחלות, ובגל השני לא?".

"אני נוהג לבקר בבקרים ביחידה לטיפול נמרץ שם מאושפזים החולים הקשים", הוסיף הלוי: "כשהמחלקה מחולקת באופן כזה שחצי מחלקה היא עבור חולי קורונה, והחצי השני לא, וגם הצוות מתחלף מידי בוקר בין המחלקות, ושאלתי אותם הבוקר בנוגע לאחד החולים שסבל ממחלת לב קשה מאד, האם הוא נפטר מקורונה, או עם קורונה, ואני חושב שקרוב לוודאי שמחלת הלב ממנה הוא סבל, היא זאת שגרמה לפטירתו".

פרופסור הלוי הדגיש: "אני קורא לחולים שמרגישים סימפטומים של כאבים בחזה, או בעיות שיתוק בדיבור לא להסס ולהתפנות לבית החולים גם אם הם נדבקו מקורונה, כי רק כך נוכל להציל את חייהם".

"אני חושב ששליש מהחולים שנפטרו בתקופת הקורונה, נפטרו ממחלות הרקע מהם הם סבלו", סיים הלוי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר