בוועידה הרפובליקנית

מייק פנס תקף את ג'ו ביידן: "ארץ של ניסים"

סגן הנשיא נאם הלילה והזהיר מפני האופציה שמועמד המפלגה הדמוקרטית ינצח: ""האמת הקשה היא, שלא תהיו בטוחים יותר באמריקה של ג'ו ביידן", אמר מייק פנס (אקטואלי)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

סגן נשיא ארה"ב מייק פנס נאם הלילה בוועידת המפלגה הרפובליקנית ותקף את מועמד המפלגה הדמוקרטית ג'ו ביידן, תוך שהוא מביע תמיכה בתכנית "חוק וסדר" של הנשיא דונלד טראמפ.

בשל המהומות והדרישות לפירוק המשטרה, השיח בנושא הפך לאחד הנושאים החמים בבחירות אלו. פנס הזהיר כי "האמת הקשה היא, שלא תהיו בטוחים באמריקה של ג'ו ביידן".

ביידן הוסיף כי "האלימות חייבת להיפסק. יותר מדי גיבורים מתו כשהגנו על החירויות שלנו כדי לראות אמריקנים פוגעים כך אחד בשני. יהיו לנו חוק וסדר ברחובות המדינה הזו. לכל אמריקני, מכל גזע, דת וצבע".

"הנשיא דונלד טראמפ ואני תמיד נתמוך בזכות האמריקנים להפגנות שלוות, אבל התפרעויות וביזה אינן הפגנות שלוות. הפלת פסלים היא לא חופש ביטוי. אלו שיעשו זאת – יעמדו לדין במלוא חומרת החוק".

בהתייחסות לכהונתו כסגן הנשיא אמר, "לפני ארבע שנים נעניתי לקריאה להצטרף למטרה הזו, כי ידעתי שלדונלד טראמפ יש את המנהיגות והחזון להפוך את אמריקה לנהדרת שוב".

"בארבע השנים האחרונות צפיתי בנשיא עומד בפני מתקפות אכזריות, אבל הוא קם בכל יום ונלחם כדי לעמוד בהבטחות שלו לעם האמריקני. בהכרת תודה לביטחון שהנשיא טראמפ נתן בי, בענווה, אני מקבל את המינוי".

בהמשך התייחס לנגיף הקורונה והתאבל על ההרוגים הרבים. "הלילה הלבבות שלנו עם המשפחות שאיבדו את אהוביהן, ועם אלה שבני משפחתם עדיין נאבקים במחלה הקשה".

גם בנושא זה תקף את ביידן כאשר הזכיר את התבטאויותיו לגבי החיסון כי "לא יהיה נס". לדברי פנס, "מה שג'ו ביידן כנראה לא מבין הוא שאמריקה היא ארץ של ניסים. אנחנו בדרך לחיסון הראשון הבטוח לקורונה עד סוף השנה. אחרי כל הקורבנות השנה וכל הקשיים, אנחנו בדרכנו הלאה".

"בימים הקרובים, שבהם נפתח את אמריקה מחדש, אני מבטיח שנמשיך לשים את הבריאות של אמריקה בראש מעיינינו".

לסיום טען כי יש להם סיכוי טוב לנצח, וכי "ג'ו ביידן אמר שהבחירות הן על הדמוקרטיה. אבל האמת היא שהבחירות הן על השיקום הכלכלי והחוק והסדר. בבחירות האלה הבחירה היא אם אמריקה תישאר אמריקה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר