הסערה בארה"ב

הירי בגבר השחור: 'במושב אליו רכן היה סכין'

המשטרה חשפה את זהותו של השוטר שירה בצעיר השחור ג'ייקוב בלייק 7 פעמים בגבו • לטענת החוקרים, לגבר שנורה היה סכין. עורך דינו טוען כי לשוטר לא נשקפה סכנה (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

החוקרים הבודקים את אירוע הירי בגבר השחור שמסעירה את ארה"ב, שנורה בגבו 7 פעמים על ידי שוטרים, טוענים כי לג'ייקוב בלייק היה גישה לסכין, שנמצאה בזירה.

לטענתם, הסכין הייתה במושב אליו רכן בלייק, ולכן פתחו השטרים בירי לעברו. לדברי התובע הכללי של וויסקונסין, ג'וש קאול, בלייק הודה במהלך החקירה כי הייתה ברשותו סכין.

אך עורך דינו קבל על הטענה ואמר כי למרות זאת, לא נשקפה סכנה לחייהם של השוטרים בזירה, וכי הדבר אינו מצדיק ירי של 7 כדורים.

התקרית התחילה כאשר בלייק הגיעה לביתו של אישה, לשם נאסר עליו להגיע בעקבות תלונתה כי הוא תקף אותה. במהלך האירוע ניסו השוטרים לעצור את בלייק באמצעות אקדח הלם, אך לא הצליחו.

בתגובה, כאשר רכן לתוך הרכב למושב בו הייתה הסכין, ירה בו השוטר בגבו. מנגד, עורך דינו טען כי הוא רק רצה לחלץ את ילדיו מתוך הרכב.

המשטרה חשפה את זהותו של השוטר היורה: ראסטן שסקי בן ה-31, בעל ותק של שבע וחצי שנים במשטרה. בני משפחתו של בלייק, דורשים את פיטוריו.

יצויין כי ארבעה מתוך שבעת הקליעים שנורו לעברו של בלייק פגעו בו, וכעת הוא נאבק על חייו בבית החולים, שם עדכנו כי גם אם ישרוד - יישאר משותק בפלג גופו התחתון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר