"מצבו משתפר"

מבית החולים: ח"כ גפני השתתף דרך הזום בחתונת נכדתו

דאגה רבה נרשמה בימים האחרונים באשר למצבו של יו"ר וועדת הכספים ויו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני. ביממה האחרונה מצבו משתפר, והערב סיפרו בלשכתו כי צפה בחתונת נכדתו (חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)

דאגה רבה נרשמה בימים האחרונים באשר למצבו של יו"ר וועדת הכספים ויו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני. ביממה האחרונה מצבו השתפר, ובסביבתו מעריכים שבקרוב יוכל להשתחרר לביתו.

בשעה זו (חמישי), מתקיימת שמחת נישואי נכדתו הבכורה, בת לבנו מיכי גפני באולמי היכלי מלכות בבני ברק, בהשתתפות מאות אנשים ובני משפחה, על פי ההנחיות של משרד הבריאות.

הסבא, ח"כ גפני נעדר מהחתונה, אך בלשכתו סיפרו כי השתתף בה באמצעות הזום. לידי 'כיכר השבת' הגיע תיעוד מהשעה האחרונה שם נראה סגן שר התחבורה אורי מקלב בריקוד מול הזום שם צופה ח"כ גפני.

יועצו של גפני, יעקב מורגנבסר אמר בשעה האחרונה ל'פילפוליטיקה' ב'קול חי', כי "הרב גפני מרגיש מצוין ברוך ה'. הוא מתאושש משני צינתורים שהוא עבר, אבל הוא ערני לא מורדם ולא מונשם חלילה. הוא מתאושש. מיום ליום אנחנו רואים את הסיעתא דשמיא שמלווה אותו ואיך שהוא מרגיש יותר טוב ויותר טוב".

לשאלת ריבלין מדוע גפני אינו זמין בשיחות טלפוניות ואולי בשל כך נפוצו השמועות, ענה מורגנבסר: "הוא ניתק טלפונים כי הוא באמת צריך לנוח. הלב שלו החליט שהוא צריך לנוח והוא מבקש את שלו. אני מקווה שראשי המדינה יבינו כמה שהחוסר בתקציב גם מזיק ללב החזק של גפני".

לשאלת ריבלין האם הצינתור השני הגיע עקב חוסר המנוחה מהצינתור הראשון, ענה מורגנבסר כי "אי אפשר לדעת בוודאות, אבל הרופאים אומרים כך, שהצינתור השני הגיע בעקבות זה" – ומאז הוא מנותק לגמרי ופשוט נח. בני המשפחה באים לבקר אותו והאנשים הקרובים אליו אבל מעבר לזה ניתוק מוחלט, אנחנו מנהלים את הכל".

מורגנבסר סיפר, כי הרופאים אופטימיים, "הצפי זה כמה ימים שהוא ישתחרר. החשש שהוא יחזור לכל העניינים מהר אנחנו רוצים שהוא יחזור לאט לאט. מתפללים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר