"הם כמו עכברים"

נסראללה: "כשישראל הורגת לנו, נהרוג חייל"

לראשונה מבטיח מזכ"ל ארגון הטרור חיזבאללה נקמה על מות אחד מאנשיו במתקפה שיוחסה לישראל, כזו שתבוא לידי ביטוי בהריגתו של חייל צה"ל - צבא שאת חייליו כינה עכברים (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נסראללה, היום (צילום: מתוך טוויטר)

בנאום שנשא היום (ראשון) מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, הושמע איום ברור שייהרג חייל צה"ל כנקמה על הריגת פעיל ארגון הטרור לפני מספר שבועות בתקיפה בסוריה שיוחסה לישראל.

תחילה הבהיר נסראללה: "אנחנו מחויבים לייצב את מאזן ההרתעה מול ישראל. היא עומדת על רגל וחצי מהגבול הימי ולכל אורך הגבול עם לבנון ועם סוריה, והיא ביטלה את הסיורים באופן מוחלט ופרסה כיפת ברזל".

"אמש ראיתי בטלוויזיה את הרובוט עם הבובה כדי לגרור אותנו לתגובה", הוסיף מזכ"ל חיזבאללה; "אלה צעדים שננקטים מזה כמה שבועות. מול האיום של חיזבאללה, צה"ל עומד על רגל וחצי. אם הם מרגישים בתנועה חשודה, מתעוררת אצלם בהלה".

הבובה המדוברת

וכאן הבטיח חסן נסראללה: "היום אני רוצה להיות ברור: אם היינו רוצים להגיב רק כדי להעלות את המורל, היינו עושים זאת כבר ביום הראשון. היינו יכולים לשגר טילים על מוצבים ולהפיץ את התמונות בתקשורת בלי שאף חייל נהרג ונפצע, ובזה נגמר העניין".

"אבל לא זאת המטרה שלנו: לא להישג הסברתי ומורלי אנחנו שואפים. אנו רוצים לייצר משוואה - כאשר אתם הורגים לוחם שלנו, אנו נהרוג אחד מהחיילים שלכם".

לדבריו, "צה"ל מחביא את כל החיילים שלו כמו עכברים. בסופו של דבר החיילים יצאו מהמחבוא שלהם. הבית שנפגע בדרום לבנון, אנחנו לא נשכח את זה, הכול רשום אצלנו. אנחנו לא מפחדים מאיומי נתניהו וגנץ. אנחנו לא ממהרים, נחכה יום, יומיים, חודש".

בנאומו אף גינה מזכ"ל חיזבאללה את ההסכם שחתמה איחוד האמירויות עם מדינת ישראל ואמר: "ישראל יודעת שאם איחוד האמירויות תקבל את מטוסי ה-f35, לא תשתמש נגדם במטוסים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר