הטיסה ההיסטורית

קושנר: "מובילים לקראת מזרח תיכון חדש"

יועצו הבכיר של נשיא ארה"ב אמר כי הוא מאמין שראש הממשלה בנימין נתניהו ודונלד טראמפ ישוחחו בנוגע למכירת מטוסי F-35 לאיחוד האמירויות, ויגיעו ביניהם להבנות (מדיני)

(צילום: omer Neuberg/Flash90)

ג'ארד קושנר, חתנו היהודי ויועצו הבכיר של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ התייחס היום (שני) במהלך הטיסה ההיסטורית מישראל לאבו דאבי למכירת המטוסים המתקדמים לאיחוד האמירויות.

לדבריו, "לנתניהו יש אמון מלא בנשיא טראמפ ובכך שיעשה את מה שנכון כדי להגן על ישראל ולחזק את הקשרים הביטחוניים בינינו. יש לנו הסכם עם ישראל על שמירת העליונות הביטחונית שלה וזה עוזר לנו ולישראל מאוד".

קושנר הוסיף כי "העסקה נועדה לקדם את כולנו. אני מאמין שנתניהו רואה את ההזדמנות שיכולה לצאת מהשותפות הזאת, ולכן זה תרם לפריצת הדרך ההיסטורית".

לדבריו, "ניתן לשמר את היתרון האיכותי של ישראל ובאותו זמן להמשיך ולפתח את שיתוף הפעולה הביטחוני". הוא הוסיף כי הוא מאמין שנתניהו וטראמפ ישוחחו בנושא ויגיעו להבנות.

אחרי הטיסה אמר: "אני מקווה שזו תהיה טיסה ראשונה מיני רבות מישראל לאיחוד האמירויות. אני קורא לכולם לסייע להרחיב את השלום באזור. להסכם הזה יש סיכוי לשנות כיוון במזרח התיכון".

הוא מתח ביקורת על הרשות הפלסטינית: "המעטים שביקרו את ההסכם הם אלה שמחזיקים בעבר רצוף בכישלונות ובהכנסת אזרחיהם למלכודת של עוני וסבל".

"הם ניצלו את הפילוג בשביל לצבור כוח, אבל הרטוריקה שלהם נמאסה והאזור משתחרר מאחיזתם. המזרח התיכון מלא באנשים מלאי יוזמה וחדשנות - והעתיד שייך להם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר