יחסים עכורים

מה עובר בין אשת הנשיא לבתו היהודייה?

סירוב להנחיה משותפת; הגדרת בני הזוג קושנר כנחשים ומבט רצחני בעיניים • היחסים העכורים בין מלניה טראמפ לאיוונקה טראמפ אינם סוד - וכעת נחשפים פרטים נוספים (אקטואליה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

היחסים העכורים בין הגברת הראשונה של ארצות הברית, אשת הנשיא מלניה טראמפ לבין הבת היהודייה של הנשיא, איוונקה טראמפ - מוכרים.

אך באחרונה, הנושא שוב מטפס לכותרות וזאת בשל סרטון מועידת המפלגה הרפובליקנית, לקראת הבחירות המתקרבות לנשיאות ארצות הברית.

כאשר חלפה איוונקה על פני מלניה, מחייכת אליה רעיית הנשיא - אך ברגע שהבת והיועצת הבכירה לבית הלבן חולפת על פניה, החיוך הרחב מתחלף במהירות למבט קפוא, שיש שיגדירו אותו רצחני.

לצד זאת, ספר חדש שכתבה עוזרת אישית לשעבר של מלניה טראמפ, מספק הוכחות נוספות והצצה למתרחש בין שתי הנשים החזקות בארה"ב.

בספר, שלווה בראיונות שהעניקה סטפני וויליאמס-וולקוף לתקשורת המקומית, היא מספרת בין היתר כי מלניה סבורה כי הבת של בעלה מנישואיו הקודמים, מנסה לנכס לעצמה חלק מסמכויותיה.

כאשר הצוות של איוונקה ניסו לבדוק היתכנות של הנחייה משותפת באירוע רשמי, הגיבה מלניה: "את צוחקת עליי? ברצינות? אני לא מנחה עם אף אחת".

ניסיון לתאם אירוע אחר נתקל בתגובה הבאה של הגברת הראשונה לעוזרת: "אנחנו צריכים לומר לאיוונקה שאני יודעת שמדובר באירוע שנתי של הגברת הראשונה, או מיי גאד. הם פשוט רוצים לקחת על זה קרדיט".

בהודעת טקסט ששיגרה עם התייחסות לבני הזוג איוונקה טראמפ וג'ארד קושנר, כינתה אותם טראמפ "נחשים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר