"צבועה"

פלוסי תקפה את הנשיא, ונצפתה ללא מסכה

יו"ר בית הנבחרים, מטעם המפלגה הדמוקרטית, תקפה רבות את התנהלותו של דונלד טראמפ - אך בסרטון שנחשף היא מסתובבת במספרה ללא מסכה • הרפובליקנים חוגגים (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות אבטחה, פוקס ניוז)

יו"ר בית הנבחרים, ננסי פלוסי, תקפה רבות את התנהלות נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ בתקופת הקורונה - בעיקר לנוכח העובדה שהוא סירב לחייב עטיית מסכה במרחב הציבורי.

אך כעת, נחשף ברשת "פוקס ניוז" סרטון של פלוסי המסתובבת ללא מסכה - ובמפלגה הרפובליקנית מיהרו לחגוג על התיעוד, ולכנות אותה "צבועה".

למרבה המבוכה, המספרה בתוכה נצפית פלוסי, היא בסן פרנסיסקו שבקליפורניה - עיר האוסרת פעילות מספרות בחללים סגורים.

אריקה קיוס, הבעלים של המספרה, סיפרה ל"פוקס ניוז" שהיא נוהגת להשכיר את המקום למעצבי שיער עצמאיים שעובדים איתה, ואמרה כי השירות שקיבלה פלוסי, מהווה בשבילה "סטירה בפנים".

"היא מרגישה שהיא פשוט יכולה ללכת ולטפל בעניינים שלה בזמן שאף אחד אחר לא יכול להיכנס פנימה, ואני לא יכולה לעבוד", אמרה קיוס. "אנחנו אמורים לכבד את האשה הזאת? זה ממש מטריד".

חשבון הטוויטר רפובליקאים בסנאט צייץ בתגובה: "יו"ר בית הנבחרים פלוסי דחפה למדיניות שתשאיר את הכלכלה שלנו ואת העסקים הקטנים שלנו סגורים. אבל בשביל עצמה? ביקור בסלון יופי מתי שהיא רוצה. אכן סטירה בפנים".

הדובר של פלוסי אמר שלא ידעה שהיא עוברת על הכללים בעיר מגוריה. "אמרו לה שמותר להכניס לקוח אחד בכל פעם", מסר הדובר דרו האמיל בהצהרה. "היא מילאה את כל הכללים שהוצגו לה על ידי העסק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר