קרוב מתמיד

ארה"ב: "נערכים להפצת החיסון באוקטובר"

המרכז האמריקני לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) הודיע לגורמי בריאות הציבור במדינות ארה"ב להיערך להפצה מוגבלת של חיסון נגד נגיף הקורונה - מכבר בסוף החודש הבא (אקטואליה)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המרכז האמריקני לבקרת מחלות ומניעתן (CDC) פנה לכלל מדינות ארה"ב וביקש מהן להיערך לאפשרות שהפצה מוגבלת של חיסון לנגיף הקורונה תתחיל כבר בסוף החודש הבא, אוקטובר.

את המכתבים שלח ה-CDC אל גורמי בריאות הציבור בחמישים מדינות וחמישה ערים גדולות ברחבי ארה"ב, והוא נחשף לראשונה על ידי עיתון הניו יורק טיימס.

ב-CDC נערכים לאפשרות שחיסון אחד או שניים יהיו זמנים בכמויות מוגבלות כבר בסוף אוקטובר, אך בעקבות חשיפת המכתב הדגישו כי מדובר בהערכות, אך לא בטוח שהדבר יתגשם בפועל.

לפי המסמך, החיסונים יסופקו חינם ותינתן עדיפות לקבוצות סיכון באוכלוסייה כמו צוותי הרפואה, עובדים חיוניים, חולים וצוותים סיעודיים ואנשי הביטחון הלאומי.

"ה-CDC מבקש בדחיפות את הסיוע שלכם בזירוז הליכי הבקשות להפצת (החיסון) במתקנים כאלו, ובמידת הצורך, מבקש מכם לשקול הסרת דרישות שעלולות למנוע מהמתקנים הללו להיות פעילים עד 1 בנובמבר 2020", כתב ראש ה-CDC, רוברט רדפילד.

בתגובה לפרסומים, נמסר מהמרכז האמריקני לבקרת מחלות ומניעתן בתגובה כי "כחלק מהיערכות ראשונית, ה-CDC סיפק למדינות השערות תכנוניות מסוימות בזמן שהן עובדות על תוכניות ספציפיות להפצת החיסון, כולל האפשרות שבאוקטובר או נובמבר יהיו כמויות מוגבלות שלו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר