בעקבות ההגבלות

שר בקבינט: "רוני גמזו התאהב רק בכותרות"

שר בקבינט הקורונה תקף בחריפות בשיחה עם 'כיכר השבת' את פרויקטור הקורונה, פרופ' רוני גמזו, והאשים אותו בהתמכרות לתקשורת ולכותרות - בניגוד להתייעצויות (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90)

שר בקבינט הקורונה תקף בחריפות בשיחה עם 'כיכר השבת' את פרויקטור הקורונה, "רוני גמזו התאהב בכותרות, הוא מכור לתקשורת. אין טעות שהוא לא עשה. בכל מהלך שלו יש טעות. הוא לא מתייעץ. הוא כישלון".

הביקורת נגד גמזו מגיע גם מכיוונים נוספים, ראש עיר חרדי שישב השבוע עם גמזו אמר אף הוא ל'כיכר השבת': "גמזו מגיע ברוח קרב. לא רוצה לשמוע. מתייחס אלינו כאילו נכנס לפעולה בעזה. לא מבין שעם האזרחים שלך אתה צריך לדבר ולא להנחית ולברוח. הוא הפוך מנומה".

כזכור, חברי הכנסת של יהדות התורה שלחו הערב מכתב זועם לראש הממשלה כנגד גמזו, "מאז מינויו של פרויקטור הקרונה פרופ' רוני גמזו, מתקבל הרושם שבמקום לעשות את מלאכת הטיפול במגיפת הקורונה, הוא עוסק בכותרות פופוליסטיות, בדיבורים ובמעשים הפוגעים פעם אחר פעם בציבור החרדי בישראל. להלן:", מונים חברי הכנסת.

"א. שיגור מכתב לנשיא אוקראינה נגד חסידי ברסלב ,תוך חריגה מובהקת מסמכויותיו, וללא בדיקת ההשלכות כפי שנהוג בכל מדינה ריבונית, בה הגורמים האמורים לקבוע את מדיניותה בנושא זה הם ראש ממשלה, שר חוץ ושר בריאות ועוד. למרבה הצער, כתוצאה מכך כבר בימים האחרונים חלה עליה באנטישמיות באוקראינה".

"ב. הצהרות לתקשורת נגד רבני ומנהיגי הציבור החרדי, מבלי לבדוק את העובדות הפשוטות והבנת הוראותיהם של הרבנים על ידי שלוחיהם - נציגי הציבור החרדי. דבר שיוצר מצג שווא כביכול ניתנה הוראה גורפת להימנע מבדיקות חלילה", תוקפים חברי הכנסת ודורשים "על מנת להחזיר את האמון של המגזר החרדי, נבקש את התערבותך המיידית להפסקת התנהלות זו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר