בערעור למחוזי

הוארך מעצרם של פעילי השמאל שגנבו מחסומים

יממה לפני מחאת אנשי 'הדגלים השחורים' נגד ראש הממשלה נתניהו, גנבו על פי החשד מספר פעילים את מחסומי המשטרה שהוכנו לקראתה. ערר המשטרה על שחרורם ממעצר - התקבל (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מחסומים ב'מחאת בלפור'. אילוסטרציה (צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

בית המשפט המחוזי בירושלים האריך היום (ראשון) את מעצרם של חמישה חשודים המעורבים בניסיון גניבת מחסומי המשטרה בליל שבת האחרון.

כזכור, במהלך סוף השבוע, בעקבות דיווח,, הגיעו שוטרים לאזור כיכר פריז בירושלים, שם זיהו חשודים שהגיעו עם שתי משאיות, וניסו על פי החשד לגנוב את מחסומי המשטרה המוצבים באזור, שהיו אמורים להיפרס במוצאי השבת על מנת לאבטח את 'מחאת בלפור' שיצאה למחרת מגשר המיתרים בכניסה לעיר.

תחילה עצרו השוטרים 13 חשודים, והם הועברו לחקירה. בנוסף, נתפסו כאמור שתי המשאיות ששימשו אותם בביצוע העבירה.

בצאת השבת ביקשה המשטרה, בדיון שהתקיים בבית המשפט השלום, להאריך את מעצרם של חמישה חשודים, אך נדחתה. בעקבות כך הגישה המשטרה ערר לבית המשפט המחוזי, שכאמור האריך את מעצרם עד למחר.

עימותים עם המשטרה, אמש (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ממשטרת ישראל נמסר, כי היא "רואה בחומרה את הניסיון של החשודים לקחת לידיהם את ביטחונם של אלפי מפגינים, ולגנוב את מחסומי המשטרה במקום - שכל תכליתם הינה לסייע באבטחתם ובטחונם של המפגינים".

כל זאת, לפי המשטרה, "במיוחד לאור האיומים הקיימים, בדגש לאירועי פח"ע, וכן למנוע כניסתם של גורמים שכל מטרתם לשבש את המחאה או לפגוע במפגינים". במשטרה מדגישים: "אנו מתכוונים לפעול למיצוי מלוא חומרת הדין עמם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר