התנצלות שכזו

גמזו "חזר בו" מדבריו על מרן הגר"ח קנייבסקי

פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו אומר כי הוא חוזר בו מדבריו הבוטים כי הוראת הגר"ח קנייבסקי לא להיבדק בישיבות גדולות וסגורות מסוכנת, אך במקום להביע חרטה מתפתל וטוען שההוראה יוחסה לרב "בטעות" (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
פרופ' רוני גמזו ומרן הגר"ח קנייבסקי (צילומים: אוליבייה פיטוסי ודוד כהן / פלאש 90)

חשיפת 'כיכר השבת': לפני זמן קצר (שני) אמר פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, כי הוא חוזר מדבריו נגד הוראתו של מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי, שהתפרסמה ב'כיכר', באשר לבדיקות קורונה בישיבות גדולות.

כזכור, גמזו התייחס אז להוראה במלים קשות, ואמר בביקורו בעיר ביתר עילית: "ההודעה של הרב קנייבסקי מסכנת את הציבור החרדי בהמשך ההידבקות".

ההתבטאות של מנהל תכנית 'מגן ישראל' עוררה סערה גדולה בציבור החרדי, כאשר נציגי המפלגות והביטאונים הרשמיים תקפו אותו בגינה בחריפות רבה.

הוראתו של מרן הגר"ח לא לקיים עוד בדיקות קורונה לתלמידים נועדה כידוע לישיבות גדולות, כדי לא לגרום לביטול תורה המוני אצל בחורים - שגם כך אינם בסיכון ולא מסכנים אחרים, שכן הם מסוגרים בישיבות כחלק מ'מתווה הקפסולות'.

מעבר למסע הגינויים, המתקפה של גמזו נגד הוראה זו, החריפה את משבר אי האמון בינו לבין הנהגת הציבור החרדי, וביקורו הרשמי בבני ברק אף בוטל על רקע זה.

גמזו, אחרי הגינויים לדבריו: "אני תחת ארטילריה" (צילום: ערוץ כנסת)

כעת, כאמור, אומר גמזו בהודעה רשמית: "אני מצר על אי ההבנה בעקבות הפרסום המוטעה בשם הרב קנייבסקי, אותו אני מכבד ומוקיר, וחוזר בי מדבריי".

פרויקטור הקורונה הוסיף: "מבדיקה שערכתי עולה כי אין ולא ניתנה הוראה מהרב קנייבסקי לא להיבדק, אלא מדובר בהחלטה שניתנה על דעת מספר רבנים ביחס למקרים נקודתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר