לקראת עימות נוסף?

חמאס: "נגרום לאבדות רבות בקרב הציבור הישראלי"

אגון חמאס השולט ברצועת עזה מגביר את האיומים כלפי ישראל, ומתמקד באזרחים, אחרי שהסבב הצבאי הקצר האחרון הסתיים, ולקראת אפשרות של עוד עימות, קשה בהרבה (ביטחון)

קובי רוזן | כיכר השבת |
מחבלי חמאס בעזה (צילום: Abed Rahim Khatib/Flash90)

אחרי שהדי הסבב הצבאי הקצר בין ישראל לבין עזה שככו מעט, מפזר היום (שלישי) שוב ארגון חמאס השולט ברצועה איומים קשים.

סגן מנהיג חמאס סאלח אל-עארורי אומר, בראיון לערוץ אל-מיאדין של חיזבאללה, כי "ישראל תספוג תוצאות חסרות תקדים מבחינה צבאית וגיאוגרפית, אם תסלים את התוקפנות נגד עזה או תיזום עימות עם ארגוני המאבק".

"החזית הפנימית בישראל כולה תהיה חלק מהמערכה הבאה, ויהיו אבידות רבות בקרב הציבור הישראלי", המשיך ערורי והוסיף: "אנחנו יודעים מה הכנו לאויב הזה".

לדברי בכיר החמאס, "התוצאות של העימות הבא יהיו שונות מכל מערכה קודמת, משום שהכיבוש ישלם מחיר חסר תקדים ואנו נכפה עליו מציאות חדשה לגמרי".

"כללי העימות ישתנו בגלל שכוחות הכיבוש ממשיכים להפר זכויות אדם של שני מיליון תושבים ברצועת עזה, הסובלים מתוקפנות ומצור - אשר מקרבים את המצב לקראת פיצוץ".

בכיר חמאס הניה מתקבל בלבנון, השבוע (צילום: מתוך טוויטר)

אל-עארורי הדגיש, בנימה של אכזבה: "ישראל וארה"ב טרפו את הקלפים, בכל הקשור להסכמים הבינלאומיים, ואפילו ההסכמים עם בין ישראל לאש"ף, כך שלא ניתן לממש הישגים עבור העם הפלסטיני אלא באמצעות כח, מאבק ומהפכה".

איש החמאס חשף, כי "גם נציגי תנועת 'פתח' הסכימו עם העמדה שלנו לפיה יש צורך לפתוח בעימות עם ישראל כדי לסכל את תוכנית הסיפוח".

"גדודי אל-קסאם, הזרוע הצבאית של תנועת המאבק, הם חלק ממקבלי ההחלטות בכל הצעדים שהתנועה מאשרת בנוגע לפיוס הפנים הפלסטיני", סיים אל-עארורי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר