קורונה בש"ס

משה ארבל נפגש עם ינון אזולאי והוכנס לבידוד

סגן יו"ר הכנסת, ח"כ משה ארבל, נפגש בשבוע שעבר עם ח"כ ינון אזולאי ואמש התבשר כי הוא יצטרך להיכנס לבידוד ביתי לאחר שאזולאי קיבל תשובה חיובית לנגיף הקורוה (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה ארבל (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ח"כ משה ארבל, סגן יו"ר הכנסת, קיבל אמש (שלישי) הודעה לפיה הוא מחויב להיכנס לבידוד ביתי בשל פגישה שקיים אם חברו לסיעה, ח"כ ינון אזולאי, שנמצא חיובי לנגיף הקורונה, לאחר שנדבק ככל הנראה מאחת מבנות משפחתו.

יצוין כי מדובר בפעם השנייה שח"כ ארבל נדרש להיכנס לבידוד ביתי לאחר שנחשף לחולה קורונה. בפעם הקודמת היה זה בשל חשיפה למתמחה שעבד בוועדת הפנים של הכנסת, מתחמה שנמצא חיובי לנגיף.

דובר הכנסת מסר: "בתום חקירה אפידמיולוגית שנעשתה ע״י נציגי משרד הבריאות לח"כ ינון אזולאי עולה כי ח״כ משה ארבל נדרש להיכנס לבידוד ביתי. נציגי משרד הבריאות פנו לח״כ ארבל, עדכנו אותו בפרטי החקירה וכן עדכנו במקביל את קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף בממצאים.

"בידודו של חבר הכנסת ארבל צפוי להסתיים בתאריך ה- 14/9", נמסר מדוברות הכנסת.

כזכור, ח"כ ינון אזולאי קיבל אתמול תשובה חיובית לנגיף הקורונה. אזולאי סבל בימים האחרונים מתסמינים. יצוין כי אזולאי לא השתתף בישיבת סיעת ש"ס השבועית וזה בשל העובדה שהוצרך להיכנס לבידוד לאחר שנחשף לחולה קורונה.

מדוברות הכנסת נמסר: "הערב הודיע חבר הכנסת ינון אזולאי לקצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, כי לאחר בדיקה לוירוס הקורונה קיבל תשובה חיובי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר