מחכים לישראלים

איחוד האמירויות למלונות: תביאו אוכל כשר

משרד התיירות והתרבות של אבו דאבי, הוציא הנחיה לבעלי המלונות היוקרתיים להערך לישראלים שיבואו לנפוש במקום בחג הסוכות, ולדאוג להכשרת המטבחים ולאוכל כשר (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

הסכם הנורמליזציה עם איחוד האמירויות: עוד לפני החתימה על חוזה השלום שבוע הבא בארה"ב, באבו דאבי כבר קוראים לבעלי המלונות להערך לתיירים הישראלים שיבואו לחג הסוכות.

במכתב של משרד התיירות והתרבות של אבו דאבי שיועד למנהלי בתי המלון ורשתות התיירות בנסיכות, הם נקראים להכניס אוכל כשר לתפריט המטבח ושירות החדרים.

ההערכה היא כי מדובר בהערכות מהירה לקראת בואם של הישראלים לנפוש בנסיכות כבר בחג הסוכות הקרוב, לצד יהודים רבים ממדינות שונות בעולם.

יצוין עם זאת כי כרגע, כל עוד עדיין לא נחתם ההסכם, קשה לקבל אשרת כניסה לאיחוד האמירויות ואין אופציה לישראלים לקבל אשרת תייר.

מי שתעניק כשרות באבו דאבי, תהיה מערכת הכשרות OU, שתפקח על בתי המלון בשיתוף עם הקהילה היהודית המקומית.

מנכ"ל OU הרב מנחם גנאק אמר, "ככל שהקהילה היהודית באיחוד האמירויות הערביות ממשיכה לגדול ובעקבות זרם התיירים היהודים שכבר נמצאים שם ועוד הרבה מאד בדרך, כמו המשלחת הישראלית שהגיעה היום לאיחוד האמירויות בנושא בנקים והשקעות פיננסיות, יש צורך בכשרות בינלאומית המקובלת ומוכרת לכולם".

הוא הוסיף כי הפניה עליהם התקבלה מאיחוד האמירויות ואמר, "אנו מודים לממשלת איחוד האמירויות שפנתה אלינו למתן שירות זה ומצפים לשתף פעולה עם הקהילה היהודית המקומית בכדי לספק אוכל כשר למהדרין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר