"המשטר החילוני מסמן אותנו"

אייכלר: "הסגרים על החרדים - תרגול לקראת תחומי מושב"

ח"כ ישראל אייכלר עולה להתקפה: "המחלה אינה מבחינה, אבל המבחינים יודעים לאבחן בדיוק היכן יש אזור חרדי. מדובר בתרגול לקראת תחומי מושב לציבור החרדי ביום שאחרי הקורונה" • צפו (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: יוחנן בלייך)

ח"כ ישראל אייכלר (יהדות התורה) עולה להתקפה נגד הסגרים על הערים האדומות ואומר: "המחלה אינה מבחינה, אבל המבחינים יודעים לאבחן בדיוק היכן יש אזור חרדי. מדובר בתרגול לקראת תחומי מושב לציבור החרדי ביום שאחרי הקורונה". הראיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "המחלה אינה מבחינה, אבל המבחינים יודעים לאבחן בדיוק היכן יש אזור חרדי, והיכן אין. ואני לא צריך להוכיח לצופים שראו את הסרטונים מחופי הים, משוק מחנה יהודה, ומההפגנות בבלפור.

"הנגיף הוא מחלה שצריך להתפלל להקב"ה ולעשות את הריחוק שצריך כדי למנוע סכנה, אבל ממתי סגר הפך לתרופה נגד קורונה? ישראל המציאה תופעה נגד הקורונה באמצעות סגר, בזמן שלא שמענו על צעד כזה בארה"ב ובאירופה".

אייכלר הוסיף: "גם אתמול כשדובר על סגר בנתיבות הצליחו בסופו של דבר למנוע סגר כללי, חוץ מכמובן השכונות החרדיות, ואני חושב שמדובר בתרגול לקראת תחומי מושב לציבור החרדי ביום שאחרי הקורונה".

"כשהמשטר החילוני מסמן את הציבור החרדי כבר כמה שנים באמצעות קיפוח בדיור, באמצעות עוני ובאמצעות סגר, זה מרגיל את הציבור הכללי לסגור בתי כנסת ביום שאחרי הקורונה", הוסיף הח"כ מ'אגודת ישראל'.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר