אחרי שבוע וחצי

נקבע מותה של הכלה שהתמוטטה בחתונה

ד"ר שירלי אלמסי אריאלי חשה ברע מעט לאחר טקס החופה בחתונתה, והתמוטטה. במשך שבוע וחצי נלחמו הרופאים על חייה, עד שהערב נאלצו לקבוע את מותה בבית החולים (בארץ)

(צילום: מתוך פייסבוק)

מותה של רופאת הילדים בת ה-34, ד"ר שירלי אלמסי אריאלי, שהתמוטטה בשבוע שעבר במהלך חתונתה, נקבע היום (רביעי) בבית החולים סורוקה.

מבית החולים נמסר הערב: "אנו מודיעים בצער רב על פטירתה של ד"ר שירלי אלמסי אריאלי ז"ל, רופאה בחטיבה לרפואת ילדים שהתמוטטה במהלך חתונתה לפני כעשרה ימים".

"שירלי פונתה תוך כדי החייאה ממושכת. הצוות הרפואי בחדר ההלם במלר"ד המשיך בפעולות ההחייאה. היא הועברה לאשפוז לטיפול נמרץ במחלקה לכירורגית לב חזה במצב קשה מאד".

עוד נמסר כי "הצוותים נלחמו על חייה מהרגע הראשון, וליוו את בני המשפחה לאורך תקופת האשפוז. לצערנו, כאמור, היום נקבע מותה והיא הובאה הערב למנוחות".

"אנו משתתפים בצערם הכבד של בעלה, רופא בחטיבה למיילדות וגינקולוגיה במרכז הרפואי, של המשפחה ושל כלל עובדי המרכז הרפואי".

בין האורחים שנכחו בחתונה הביתית היו גם רופאים רבים, בהם גם בעלה הרופא, שביצעו בה פעולות החייאה ממושכות, לפני שהגיעו כוחות ההצלה.

הפרמדיק משה מור ממד"א, שהגיע למקום לאחר ההתמוטטות, סיפר אז כי "התחושות היו קשות. נלחמנו על חייה יחד עם עוד רופאים. קשה לראות אישה צעירה עם שמלת כלה כשהיא מחוסרת הכרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר