הראיון המלא

רובינשטיין במתקפה חסרת תקדים נגד רוני גמזו

הטענות נגד רוני גמזו; הפיכת העיר ל'אדומה'; המכתב החריף שניסח נגד ראש הממשלה וסערת בית הכנסת הספרדי שנהרס • ראש עיריית ביתר עילית מאיר רובינשטיין בראיון לישי כהן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
מפיק: איציק אוחנה (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

ראש עיריית ביתר עילית, מאיר רובינשטיין, יוצא למתקפה חריפה נגד פרויקטור הקורונה, פרופסור רוני גמזו, שצבע את ביתר ב'אדום', וחושף לראשונה על מאחורי הקלעים של המכתב חסר התקדים שנשלח לראש הממשלה, מכתב בו הואשם נתניהו בהפיכת החרידם למפיצי המחלה ואויבי העם. צפו בראיון המלא.

"איזה רוני גמזו?", פתח ראש העיר במתקפה: "הרופא או הפוליטיקאי? אני רוצה לדעת איזה רוני גמזו. זה הוא צודק.. זה בגדר הרופא. אירועים? אני הייתי כל הזמן נגד. אם יבואו ויציעו לעשות סגר, לא יצליחו למנוע התקהלויות. או שהולכים עם הכובע של הרופא או שהולכים עם הכובע של הפוליטיקאי ואנחנו יודעים להתמודד גם עם פוליטיקאים".

למה אתה חושב שרוני גמזו פוליטיקאי?

"זה פופוליסט זול לסגור, לעשות סגר. פופוליסט זול. את רוני הרופא אני מכבד ומוקיר. את גמזו המוביל החלטות פופוליסטיות זולות - אני חולק עליו".

רובינשטיין טוען: "כשגמזו היה אצלנו אני הצגתי לו שאלות, הוא לא ענה לי. אני מבין למה ביתר עילית אדומה כי לרוני גמזו היה זול בטמבור הסמוך לביתו הצבע האדום, אין לי שום הסבר אחר".

על מ שהתרחש בשימוע אצל האלוף (מיל') רוני נומה, אומר רובינשטיין: "הוא הסתובב לאנשי משרד הבריאות, הוא אמר להם אני רואה את ביתר כתום, לא אדום, מה קורה פה?".

צפו בראיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר