"התקדמתי ל-5 חדרים בראש שקט"

אברך מרמות רכש השבוע דירה בת חמישה חדרים בשכטר ברמות, "הלוואה של מיליון שקל שנותנת לי את הזמן והשקט למכור את הדירה שלי בלי לחץ" (נדל"ו, מקודם)

(צילום: יח"צ)

את ש. אנחנו פוגשים במשרד המכירות של "שכטר ברמות" בשכונת רמות א' המבוקשת, מול רחוב סולם יעקב. כבר 15 שנה שהוא גר ברמות בדירה קטנה וישנה ועכשיו הוא עובר לדירה רחבת ידים המתוכננת היטב. "הרבה זמן אני מחפש דירה שתענה על הצרכים שלי, רחבה, עם נוף, בנייה איכותית והכי חשוב להיות קרוב למוסדות הלימוד והקהילה שלי כאן ברמות וב"ה מצאתי בדיוק שחיפשתי".

רוצים פרטים על הפרוייקט? כנסו>>

"שכטר ברמות זה בניה באיכות שלא מוכרת במגזר החרדי, הן מבחינת איכות החומרים והמפרט העשיר והן מבחינת התכנון שמותאם לחיים קהילתיים. הפרויקט כולל פארק ירוק צמוד עם מתקני משחקים, וכן טרקלין דיירים מרווח שישמש את דיירי הבניין, בית כנסת, מרכז מסחרי שכונתי ועוד. אחרי תקופת הקורונה אנחנו כבר מבינים כמה חשוב שהכל יהיה בנגיש וקרוב לבית בקלות ובנוחות מקסימלית".

רוצים פרטים? כנסו>>

התקדמות הבניה נכון להיום
התקדמות הבניה נכון להיום
הגדלה

פרויקט המגורים שנותן הכל מהכל בקומפלס הייחודי הכוללכ-240 יחידות דיור. תמהיל הדירות בפרויקט מגוון מאוד והוא כולל דירות בנות 3,4,5 חדרים, פנטהאוזים ודירות גן עם אפשרויות תכנון יצירתיות ומגוונות, הכוללות מחסנים צמודים. במרחק הליכה מהפרויקט נמצאים בתי כנסת, מוסדות חינוך מהטובים בשכונה, מסחר, מבני ציבור, תחבורה ציבורית וכל יתר השירותים הנדרשים.

תמהיל הרוכשים בשכונה הוא מסלתה ומשמנה של ירושלים. אברכים ובני תורה שרוצים לבנות ביתם במקום של תורה ולגור בחברה טובה של ציבור חרדי איכותי.

קבוצת שכטר הקיימת כבר כ- 60 שנה היא בעלת ותק וניסיון רב בייזום ובבניית מאות פרויקטים לרבות ירושלים של זהב, מגדלי שאולי בגבעת שאול, גן העיר בתל אביב ועוד מחסר, מלונאות בישראל ובחו"ל. קבוצת שכטר הבונה את שכטר ברמות בנתה אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ עם לווי צמוד לשביעות רצונם המלאה של הרוכשים.

כחברה משפחתית המבוססת על עקרונות בלתי מתפשרים עם דגש על מצוינות, מקצועיות ויצירת ערך, פרויקט "שכטר ברמות" מייחס חשיבות גבוהה לאיכות החיים ולקהילה הנבנית כשכונה בתוך שכונה וכפועל יוצא מכך, מעניק סביבת מגורים נעימה ואיכותית לדיירים.

רוצים עוד פרטים על הפרוייקט? כנסו>>

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר