ה"פקח" נחשף

השחקן מסרטון הרכבת: "שמח שהצלחתי לזעזע רבים"

"חרדים רבים כעסו עלי בהתחלה, אבל אחרי שהתברר להם שזה בעצם שיתוף פעולה עם בני ברק, לטובתם, התגובות התהפכו לטובה"; כובב הסרטון שקומם רבים - נחשף (חרדים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
משה כיהלי, השחקן (צילום: זיו אורן )

משה כיהלי, הוא השחקן שכיכב בסרטון שעורר היום (חמישי) סערה, בדמות של פקח רכבת שכביכול מונע כניסה מבני זוג חרדים. כעת, בשיחה עם 'כיכר השבת', הוא מדבר לראשונה.

"אני שמח שהסרטון הזה, שעשיתי היום ברכבת ישראל, זעזע הרבה אנשים וגרר המון תגובות", אומר תחילה כיהלי, "כי זאת היתה המטרה: בסך הכל רצינו את זה כדי שיבינו שחברת נת"ע החליטה בצורה הזויה ולא הגיונית שלא יהיה 'מטרו' בבני ברק".

לדבריו, "אין מה לעשות; לפעמים צריך לעשות סרטונים כאלה, שזה הפוך על הפוך, כדי שבעצם זה יופץ בצורה כזאת וזה יגרור תגובות. וזה מה שעשיתי ביחד עם חברת 'צור תקשורת'".

"אני מתנצל אם ברכבת ישראל נפגעו וגרמתי לחוסר נעימות", חשוב למשה כיהלי להדגיש, "למרות שזו לא היתה הכוונה. כל הכוונה היתה אך ורק שחברת נת"ע יבינו שאם הם לא ישנו את ההחלטה שלהם, זה מה שיקרה: לאנשים חרדים לא תהיה אפשרות לעלות לרכבת".

הסרטון שהסעיר (צילום: לפי סעיף 27א)

השחקן מוסיף: "אני חושב שבסופו של דבר כל הרשת היום רעשה וגעשה, כולל תגובות מהמערכת הפוליטית; חרדים רבים כעסו עלי בהתחלה, לפני שהתפרסם מה עומד מאחורי הסרטון המדובר, אבל אחרי שהתברר להם שזה בעצם שיתוף פעולה עם בני ברק, לטובתם, התגובות התהפכו לטובה".

"התחושות שלי עכשיו מעורבות", חושף כיהלי, "כי מצד אחד זו פרובוקציה, וזה דבר שאני פחות אוהב - אני שחקן שמשחק בדרך כלל בסדרות, פרסומות וכל מיני דברים כאלה - ופתאום לעשות כזה דבר... זה משהו שאני בדרך כלל לא עושה. אבל התחושה הטובה, היא כי אני חושב שבסוף אני מסתכל על המטרה, והיא היתה חד וחלק לעזור לתושבי בני ברק, שבעצם יהיה להם 'מטרו'".

השחקן שהסעיר מסכם, בשיחה ל'כיכר': "בסוף בסוף, כל הסרטון הזה, עם כל התגובות שהוא גרר וכל הלחץ התקשורתי, אני חושב שהוא השיג את המטרה: אני מבין שחברת נת"ע שוקלת כן לעשות תחנות בבני ברק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר