הטיסה לבית הלבן

בשל הקורונה: הזוג נתניהו יוטס במטוס פרטי

במשרד ראש הממשלה הוחלט להטיס את הזוג נתניהו בנפרד משאר המשלחת הדיפלומטית בדרך לחתימת ההסכם עם איחוד האמירויות. המפסידה הגדולה: חברת 'אל על' (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
מטוס אל על באיחוד האמירויות (צילום: מתי שטרן, השגרירות האמריקאית בישראל)

בשל התפשטות הקורונה, במשרד ראש הממשלה לא לוקחים סיכונים ואילו ראש הממשלה ורעייתו יטוסו במטוס נפרד משאר הסגל הדיפלומטי והפמליה שטסים לטקס חתימת ההסכם עם איחוד האמירויות בבית הלבן. על פי הדיווח בחדשות 13 הזוג נתניהו יטוסו במטוס פרטי וכעת מחפשים מטוס כזה.

מי שמפסיד מהמהלך היא חברת על אל שאיבדה את המכרז לטובת ישראייר שנתנה הצעת מחיר שלא תייקר עבור מדינת ישראל את הטיסה הפרטית של ראש הממשלה, זאת בניגוד לעלויות הגבוהות שדרשה חברת אל על על הטיסה במטוס הבואינג 777 שהותאם לטיסת ראש הממשלה והתקן בו מיטה עבור הזוג נתניהו.

במשרד ראש הממשלה אמרו, כי "ראש הממשלה מצמצם ככל הניתן את המגעים בשל המגיפה והטיסה לוושינגטון היא מבצע מורכב הכולל קפסולות למניעת הידבקות בטיסה או בארצות הברית. הוספת הטיסה הפרטית לא תייקר את העלויות משום שהמכרז למטוס המשלחת הכללית ייפתח לחברות תעופה נוספות".

המשלחת צפויה להמריא מנתב"ג ביום ראשון, לכבוד טקס החתימה החגיגי על הסכם השלום עם איחוד האמירויות בבית הלבן. נשיא ארה"ב דונלד טראמפ יארח את הטקס, ובמעמד החתימה יהיה שר החוץ של האמירויות, עבדאללה בן זאיד. טראמפ זקוק לאירוע כמים ביום שרב לנוכח הבחירות המתקרבות ורצונו להבליט את ההישג הדיפלומטי שלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר