שלום תמורת שלום

המתנה של קושנר למלך בחריין: ספר תורה

חתנו ויועצו הבכיר של נשיא ארה"ב, ג'ארד קושנר, רכש ספר תורה, מכספו האישי, במתנה למלך בחריין, חמד בן עיסא אל חליפה, שהוענק לו לפני הסכם השלום עם ישראל (אקטואליה)

יוני גבאי | כיכר השבת |
קושנר באבו דאבי (צילום: לע"מ)

חתנו של נשיא ארצות הברית, ג'ארד קושנר, המנהל את נושא השלום במזרח התיכון, רכש בשבוע שעבר ספר תורה מהודר אותו העניק במתנה למלך בחריין, חמד בן עיסא אל חליפה.

על פי הדיווח של ברק רביד ב'וואלה', בשבוע שעבר, לפני שנחת בבחריין הזמין קושנר ספר תורה מהודר מסופר סת"ם בארה"ב עבור מלך בחריין שבמדינתו מתגוררת קהילה קטנה של יהודים.

יועצו של טראמפ, אבי ברקוביץ', נכנס לפגישה עם מלך בחריין כשפר התורה בידו והשניים העניקו את הספר למלך בחריין, ימים ספורים לפני ההודעה הרשמית על הסכם השלום בין ישראל למדינה הערבית.

כזכור, ביום שישי, נשיא ארה"ב, דונלד טראפ, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ומלך בחריין, חמד בן עיסא אל חליפה, הודיעו על הסכם שלום בין ישראל לבחריין. ההסכם ייחתם כבר ביום שלישי הקרוב, במעמד נשיא ארה"ב, בבית הלבן.

בהודעה משותפת של ארה"ב, ישראל ובחריין נמסר: "נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, מלך בחריין חמד בן עיסא אל חליפה וראש הממשלה בנימין נתניהו שוחחו היום והסכימו על כינון יחסים דיפלומטיים מלאים בין ישראל לבחריין.

"זו פריצת דרך היסטורית לשלום נוסף במזרח התיכון, הפתיחת דיאלוג ישיר וקשרים רשמיים בין שתי החברות הדינמיות והכלכלות המתקדמות הללו ימשיך את השינוי החיובי במזרח התיכון, ויגדיל את היציבות, הביטחון והשגשוג באזור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר