בצל העוצר

עיר אדומה? מאיר רובינשטיין טס בחשאיות לאומן

בזמן שמשרד הבריאות הכריז כי העיר ביתר עילית נחשבת לעיר אדומה והטיל עליה עוצר לילי לצד סגירת מערכת החינוך, ראש העיר מאיר רובינשטיין טס בחשאיות לאומן (חדשות, ארץ)

דוד הכהן | כיכר השבת |
ראש העיר מאיר רובינשטיין. ארכיון (צילום: Nati Shohat/Flash90)

העיר ביתר עילית מתמודדת בימים אלו עם תחלואה גבוהה בנגיף הקורונה, מה שהוביל את הממשלה להטיל עליה הגבלות משמעותיות כדוגמת עוצר לילי, איסור התקהלויות וסגירת מערכת החינוך.

אך ראש העיר, מאיר רובינשטיין, מי שאמור לנהל את המאבק בנגיף ובמקביל להיערך לסגר הכללי שיוטל ביום שישי, בחר לטוס בחשאיות, יחד עם בני משפחתו, לציון רבי נחמן בעיירה אומן שבאוקראינה.

העיתונאי אהרן רבינוביץ דיווח כי: "מאיר ברח! בזמן שהעיר שלו מתמודדת עם אחד המשברים הגדולים שידעה בהיסטוריה, בזמן שכולנו לקראת סגר בזמן החגים, ראש העיר ביתר עילית מאיר רובינשטיין התקמבן על כניסה לאומן יחד עם כל המשפחה".

רובינשטיין מתייחס לטיסות לאומן

כזכור, בראיון באולפן 'כיכר השבת', תקף רובינשטיין את הסגר על ביתר: "זה פופוליסט זול לסגור, לעשות סגר. פופוליסט זול. את רוני הרופא אני מכבד ומוקיר. את גמזו המוביל החלטות פופוליסטיות זולות - אני חולק עליו".

רובינשטיין טען: "כשגמזו היה אצלנו אני הצגתי לו שאלות, הוא לא ענה לי. אני מבין למה ביתר עילית אדומה כי לרוני גמזו היה זול בטמבור הסמוך לביתו הצבע האדום, אין לי שום הסבר אחר".

על שהתרחש בשימוע אצל האלוף (מיל') רוני נומה, סיפר רובינשטיין: "הוא הסתובב לאנשי משרד הבריאות, הוא אמר להם אני רואה את ביתר כתום, לא אדום, מה קורה פה?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר