צפו

לא ידע שמצולם; גמזו זעם: "אתם מצחיקים"

תיעוד מביך משהו מאחורי הקלעים של ההצהרה הדרמטית בה התבשרו אמש אזרחי ישראל על הסגר בן שלושת השבועות שיוטל עליהם: כך הפרויקטור נשמע, כשלא ידע שמוקלט (בארץ)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: מתוך 'הבוקר הזה', כאן 11)

פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו, שנאלץ אמש למסור את הצהרתו מהבית בגלל הבידוד שנכפה עליו לאחר חשיפתו לחולה קורונה, תועד כשהוא מביע את תסכולו מתנאי השידור הגרועים שסודרו לו.

בהקלטה שנחשפה היום (שני) בתוכנית 'הבוקר הזה' בכאן 11, נחשף כיצד גמזו מביע את תסכולו מההתנהלות הלוגיסטית לפני ובמהלך ההצהרה המיוחדת על הסגר בן שלושת הבועות שהוטל על אזרחי ישראל.

"אלה תנאים לפריים טיים בטלוויזיה? אתם פשוט מצחיקים", נראה גמזו כועס על אנשי ההפקה: "למה רק ברגע האחרון? למה לא לסדר לי חצובה או להביא לי איש צילום. למה?. ידעתם על זה יום שלם, רק אני לא ידעתי".

כשאחת העובדות ניסה להרגיעו ואמרה "אנחנו מנסים לעשות הכי טוב שאפשר כרגע", ענה לה גמזו: "כרגע כן, ברור. אבל ידעתם על זה יום שלם... אלו תנאים להופיע איתם? מה אני קוסם? ועוד שבאה לי מסיבת העיתונאים הזאת".

מטעמו של פרופסור גמזו נמסר בתגובה: "מדובר בתקלת תקשורת נקודתית בין דוברת 'מגן ישראל' לפרופסור גמזו. ההודעה על מסיבת העיתונאים נשלחה לו בזמן, אך בתוך בליל הווטסאפים שהוא קיבל הוא פשוט לא ראה אותה".

יצוין, כי התקלות אכן נראו גם בשידור החי, כאשר זה של הפרויקטור נפל באמצע דבריו, ולאחר כמחצית הדקה הם חזרו להישמע.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר