מסיר את הכפפות

גמזו דורש לסגור את מערכת החינוך ממחר

תוקף את הממשלה ש"קיבלה החלטה לא נכונה, בניגוד להמלצה המקצועית שלנו", דורש סגירה של מערכת החינוך החל ממחר ונוקט במלים קשות; הפרויקטור מסיר כפפות (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Nati Shohat/Flash90)

פרויקטור הקורונה פרופ' רוני גמזו פונה היום (שלישי), במכתב לשר הבריאות יולי אדלשטיין ולשר החינוך יואב גלנט, בדרישה לסגור את כל מערכת החינוך כבר מחר, בשל סכנת הקורונה הקיימת בהמשך פעילותה.

כזכור, התוכנית המקורית הייתה אכן לסגור את מוסדות החינוך ביום רביעי, אך הממשלה התחרטה וקיבלה את הצעת שר החינוך יואב גלנט להמשיך את הלימודים עד כניסת הסגר הכללי ביום שישי.

כעת גמזו מעלה שוב את הדרישה המקורית, תוך שהוא מביע את חששו מפני התפשטות הנגיף בבתי הספר ופוטנציאל ההדבקה בקרב התלמידים, ותוקף: "הממשלה קיבלה החלטה לא נכונה, בניגוד להמלצה המקצועית שלנו".

גמזו על ה"ארטילריה שחוטף מכל כיוון" (צילום ארכיון: ערוץ הכנסת)

"אנו משוכנעים שהעלייה בתחלואה בכלל, ובאוכלוסיה הכללית בפרט", כותב הפרויקטור, "נובעת מהדבקת יתר והפצה בגילאי מערכת החינוך ובמיוחד בני 10 ומעלה. אני מבקש לעמוד בהמלצה המקצועית שלנו ולא לאפשר מחר את פתיחת מערכת החינוך, עם כל המורכבות".

לדברי גמזו, ייתכן שניתן לצמצם את הבקשה לסגור כבר ממחר את בתי הספר, ש"מאחוריה עומדים כל גורמי המקצוע", לתלמידי כיתות ה' ומעלה בלבד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר