הנפילה באשדוד

נפצע קשה מהרקטה - בדרך לסיוע לנזקקים

הרב אשר בן שבא, בן 62 ואב ל-12 ילדים, נפצע באורח בינוני עד קשה, מנפילת הרקטה באשדוד, בשעה שהיה בדרכו לאסוף מזון לחלוקה לנזקקים. בנו: "כנראה יצא, ניסה להסתתר - ואז זה קרה" (חדשות)

זירת הנפילה באשדוד (צילום: דוברות המשטרה)

הרב אשר בן שבא, בן ה-62 ואב ל-12 ילדים, נפצע אמש (שלישי) באורח בינוני עד קשה, מנפילת הרקטה שנורצה מרצועת עזה לאשדוד, ליד קניון 'לב אשדוד'.

בבית החולים 'אסותא' באשדוד, לשם פונו הפצועים, עדכנו בתחילה כי מצבו בינוני עד קשה ומסרו כי נפצע בעת "שהיה בדרכו לחלק לחם למשפחות נזקקות".

הבוקר דיווחו בבית החולים כי במהלך הלילה חלה הידרדרות במצבו של הפצוע ולאחר מכן מצבו התייצב. עוד נמסר כי הוא סובל מפציעה רב מערכתית, מורדם, בטיפול נמרץ מצבו מוגדר קשה אך אינו נמצא בסכנת חיים.

בנו, שהגיע לבית החולים, סיפר ל-ynet כי "כנראה שאבא הלך להתפלל כמו בכל ערב, ואז הגיע לקחת שאריות מזון מהחנות כדי לחלק לנזקקים, פתאום תפסה אותו האזעקה עוד לפני שהוא בכלל הגיע לחנות, כי השקיות לא היו ברכב. הוא כנראה יצא, ניסה להסתתר - ואז זה קרה".

התפללו לרפואת הרב אשר בן שבא בתוך שאר חולי ישראל.

רגע הנפילה (צילום: עיריית אשדוד - מוקד 106- מוקד רואה)

הירי התרחש בדיוק בזמן שישראל חתמה על הסכם שלום עם איחוד האמירויות ובחריין, במדשאות הבית הלבן, בוושינגטון.

דובר צה"ל מסר כי נורו שתי רקטות מרצועת עזה, אחת מהן יורטה על-ידי כיפת ברזל.

מזירת הנפילה באשדוד פונו 13 פצועים, בן ה-62 במצב בינוני עד קשה, ארבעה פצועים במצב קל ושמונה נפגעי חרדה.

לאחר הירי, תקפו בחמאס את ההסכמים בין ישראל לבין איחוד האמירויות ובחריין ואמרו כי "העם הפלסטיני יגיב באמצעות עמדה פלסטינית מאוחדת, באמצעות החרפת ההתנגדות בכל דרכיה. אנחנו מחויבים להמשיך את המאבק עד השגת זכויותיו של העם הפלסטיני שיתמודד עם ההסכמים האלה כאילו הם אינם".

(צילום: דוברות המשטרה)

יצחק פונפנדר חובש באיחוד הצלה סיפר: "מדובר ברסיסי נפילה שגרמו לנזק לחנויות במרכז מסחרי ולבהלה. כתוצאה מכך אחד מעוברי האורח נפצע קל עד בינוני ו-5 נפגעים קל. בסיוע חובשים נוספים וצוותי חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה הענקנו סיוע ראשוני לנפגעים".

חובשי רפואת חירום במד"א, שחר אדרי ואהרון ויינשטיין, סיפרו: "כשהגענו, במקום הייתה המולה וראינו הרס. שני נפגעים שכבו, בהם גבר בן 62 שסבל מפגיעות רסיסים בגפיים ובחזה שהיה בהכרה מלאה וכאוב. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו בינוני. גבר נוסף בן 28 סבל מפציעות קלות מרסיסי זכוכית ולאחר טיפול ראשוני במקום - פינינו אותו לבית החולים במצב קל. טיפלנו בארבעה נפגעי חרדה נוספים ופינינו גם אותם להמשך טיפול בבית החולים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר