המגפה מתפשטת

יממה בישראל: 4,537 נשאי קורונה חדשים

משרד הבריאות עדכן הבוקר כי במהלך היממה האחרונה אובחנו בישראל 4,537 נשאי קורונה חדשים • מספר החולים במצב קשה עומד על 549 • 1,165 חולי קורונה מתו (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

משרד הבריאות עדכן הבוקר (חמישי) כי במהלך היממה האחרונה אובחנו בישראל 4,537 נשאי קורונה חדשים. מספר הבדיקות עומד על 52,597.

בבתי החולים בישראל מאושפזים עומד על 1,163, מתוכם 549 חולים במצב קשה, 140 מחוברים למכונות הנשמה. מספר החולים המאושפזים במצב בינוני עומד על 235.

תמונת המצב בישראל

עד כה, 1,165 חולי קורונה נפטרו בבתי החולים. 125,619 חולי קורונה החלימו מאז פרוץ המגפה. מספר חולי הקורונה הפעילים עומד על 44,984.

כזכור, בנאום שנשא אמש נשיא המדינה, ראובן ריבלין, פנה הנשיא: "לממשלת ישראל לראשיה, שריה ויועציה: אמונו של העם הזה יקר מפז. עלינו לעשות הכל כדי להשיב את הביטחון האישי, הרפואי והכלכלי לאזרחי ישראל. זו היא הזדמנות שניה ואנחנו חייבים לנצח, שמא חלילה לא תהיה לנו הזדמנות שלישית.

"יקיריי, יקירותיי,", קרא הנשיא לאזרחים: "לצד השמירה על הביטחון האישי שלנו, עלינו לחדול, מההאשמות השבטיות, כאילו יש כאן מגזר ה"אחראי" חלילה להפצת הנגיף. מדינת ישראל התברכה במגוון אנושי יוצא דופן, שאני מאמין בלב שלם שהוא יתרון עצום. כל קבוצה וקהילה בתוכנו היא חלק קריטי בעוצמה המשותפת שלנו ובנצחון המערכה. לא ננצח בהטחה הדדית של האשמות ארסיות. רק יחד. נועדנו לחיות יחד, לחלוק את השנים הטובות, ואת השנים הקשות, לבנות ולפתח את הארץ.

"בחזית המאבק בקורונה, אנחנו עומדים ביחד - יהודים וערבים, חילונים, דתיים וחרדים – בבתי החולים, במוסדות החינוך, בעמותות החסד. יחד, אנחנו לומדים בימים האלה מהי שותפות, מהי ערבות הדדית, מהי תקווה ישראלית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר