המשטרה חוקרת

הילד שנפגע מקליע ינותח; השכנים חוששים

הילד החסידי שהגיע הלילה לבית החולים עם קליע בכתפו, עדיין מאושפז וצפוי לעבור היום ניתוח להוצאת הכדור • השכנים לא מבינים: "מאין ביצעו את הירי שפגע בילד?" (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בבית החולים הדסה עין כרם, צפויים לנתח היום (חמישי) את הילד בן ה-6 שהגיע לשם הלילה עם קליע בכתפו, ואושפז כשהוא במצב יציב ובהכרה מלאה.

הילד עדיין מאושפז ולא חל כל שינוי במצבו. בניתוח, ינסו הרופאים להוציא את הקליע מתוך גופו של הילד, שעדיין לא ברור כיצד נפגע.

השכנים של המשפחה החסידית אומרים היום בשיחה עם 'כיכר השבת' כי הם חוששים, ולא מבינים כלל כיצד ייתכן שהכדור פגע בכתפו של הילד בזמן ששהה במרפסת הבית.

"האם אנחנו מתגוררים באזור פשע?", תוהים השכנים. "מדובר במרפסת פנימית, שאינה משקיפה לעבר הכפרים הערביים הסמוכים", הם מסבירים.

במשטרה, ממשיכים היום בפעולות החקירה על מנת להבין כיצד נפגע הילד החסידי הקטין מהקליע, בעת ששיחק במרפסת ביתו, בקומה השלישית.

זירת האירוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כפי שדיווחנו הלילה, הילד הקטן הרגיש לפתע כאבים עזים בגבו, והתלונן בפני הוריו שלא הבינו מה קרה, וחשבו כי בסך הכל קיבל מכה חזקה.

כאשר הכאב נמשך, פינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם, שם הוכנס לחדר מיון ילדים, ושם גילו הרופאים את הקליע בתוך כתפו.

שכנה סיפרה הלילה ל'כיכר השבת': "הילד שיחק במרפסת הפנימית בדירה, ופתאום הוא נכנס לבית כשכולו דם. זה הסתיים בנס המצב שלו ממש טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר