"לא באים להציק"

פוניבז' לבחורים: אנו מתואמים עם המשטרה

הנהלת ישיבת פוניבז' של 'המחבלים' יצאה בקריאה לבחורי ואברכי הישיבה לא להתעסק עם השוטרים, וחשפו את שיתוף הפעולה האדוק עם המשטרה בזמן קיץ ובזמן אלול (אקטואליה)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הגר"ש מרקוביץ, עם תלמידי הישיבה - ב'זמן אלול' האחרון (צילום: ארכיון 'כיכר')

הנהלת ישיבת פוניבז' של 'המחבלים' בראשות הגאון רבי שמואל מרקוביץ', יצאה היום (חמישי) בקריאה לבחורי ואברכי הישיבה לא להתעסק עם השוטרים שמסיירים באזור וחשפו את שיתוף הפעולה האדוק עם המשטרה בתחילת זמן קיץ.

בפתח המכתב מסבירה הנהלת הישיבה, כי היא באה בדברים עם קציני משמרת מרחב דן, והם התבקשו להעביר ולהבהיר לתלמידים מספר נקודות חשובות, כאשר בראשן מודגש כי השוטרים לא ייכנסו לישיבה אלא רק יסיירו בסמוך.

המכתב מגיע אחרי כמה היתקלויות של בחורים מהישיבה שזרקו אוכל על שוטרים, ובעקבות כך הנהלת הישיבה החליטה לכתוב את המכתב כדי למנוע הישנות מקרים דומים.

המכתב המלא

"בימים אלו נערכים סיורים מתוגברים ע"י אנשי המשטרה בעיר בני ברק במסגרת המאבק בנגיף הקורונה והסגר על העיר.

"ניידות משמרה חולפות מעת לעת בגבעת הישיבה, כחלק משגרת הסיורים. אין שום מטרה מכוונת להכביד אכיפה על בני הישיבה, מלבד מקרים פרטניים שאירעו בתחילת הזמן בשל הלשנות זדוניות ספציפיות ותו לא.

המכתב שנתלה בישיבה

"ולראיה, מלבד מקרים אלו (בתחילת הזמן), לא יצא שום שוטר מהניידת אל היכלי הישיבה או הפנימיות ואף לא ניתן ולו דו"ח אחד בשל הפרת צו בריאות העם וכדו'.

"השלכת מוצרי מזון וחפצים על הניידות החולפות באקראי, גוררת תוצאה הפוכה ובשל כך גבעת הישיבה עלולה לזכות לעין בוחנת של הרשויות, על כל ההתנהלות בנושא הקורונה ועוד, ודי בזה.

הציבור מתבקש להימנע לחלוטין מכל מגע עם אנשי השיטור, לטוב ולמוטב, מקרוב ומרחוק, ובכך נזכה לעבור את הימים הנוראים הבעל"ט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר