מבצע "אחריות מנצחת"

לפני הסגר, המשטרה מעדכנת: נתמקד בהגבלות התנועה

אלפי שוטרים יפעלו במהלך ימי החג ושאר תקופת הסגר על מנת לאכוף את ההגבלות שהטילה המדינה, ועל פי המשטרה, תחילה יתמקדו באיסורי התנועה, ויתפרסו בין הערים (חדשות)

(צילום: דוברות המשטרה)

המשטרה משלימה את ההיערכות לקראת הסגר שייכנס לתוקפו מחר, יום שישי, ערב ראש השנה, בשעה 14:00. לפני זמן קצר הושלם אישור התכניות של משטרת ישראל לקראת חגי תשרי, כשמ"מ מפכ"ל המשטרה, ניצב מוטי כהן, אישר את התכנית המבצעית להיערכות המשטרה במהלך ימי החגים וביניהם במבצע שיקרא: "אחריות מנצחת".

במשטרה הודיעו כי עיקר הפעילות תתמקד בפיקוח ואכיפת התקנות והגבלות בתנועה שהוטלו ע"י הממשלה בכל רחבי הארץ.

פעילות המשטרה לאכיפת ההגבלות החדשות תחל עם כניסתן לתוקף, ועוד בטרם כניסת החג. המשטרה תגביר את הפעילות היזומה לפיקוח ואכיפה, הן במרחב הבינעירוני והן בתוך הישובים עצמם.

שוטרי אגף התנועה של משטרת ישראל יתפרסו בצירים הבינעירוניים ובכניסות לערים, ולצד אכיפת התנועה יבצעו בדיקות ופיקוח אחר תנועת כלי רכב בין הערים.

בנוסף תבצע המשטרה מחסומים מדלגים וסיורים בכניסה לערים ובתוכם, זאת במטרה למנוע התקהלות אסורה ויציאה אסורה של אזרחים למרחב הציבורי בניגוד לתקנות, וכן לפקח אחר פעילות תקינה של בתי עסק שהורשו לפעול ומנגד על אי פעילות של בתי עסק שפעילותם נאסרה.

בתוך כך פעילות המשטרה לאכיפה ופיקוח תימשך בכל רחבי הארץ, מהיבשה מהאוויר ומהים, זאת בכדי לוודא כי התקנות מיושמות בשטח.

"המשטרה לא תאפשר לאף אדם ניצול של ימי החג לשיבוש המאבק הלאומי בהתפשטות בנגיף, ולכן חריגה מהתקנות תטופל בהתאם. נזכיר כי חל איסור מוחלט לצאת לטיולים, לנופשים או לבילויים כלשהם מחוץ למרחב הביתי", נמסר מדוברות המשטרה.

במשטרה הוסיפו, "נדגיש כי ימי החג אינם מקנים חסינות מפני הידבקות בנגיף הקורונה לאף אדם - ולכן כל אחד נדרש לחגוג בביתו ובחיק משפחתו הגרעינית ולהימנע מיציאות למרחב הציבורי והתקהלויות שלא לצורך ובניגוד לחוק. נסיעה לחיק המשפחה המורחבת מחוץ לבית המגורים ושלא לצורך חיוני שהוגדר - אסורה ומהווה הפרה של התקנות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר