נס רפואי

הרב שוחרר מטיפול נמרץ: "שמרו על עצמכם מהקורונה"

הרב מענדי כהן, שהובא לישראל מאוקראינה במצב קשה לאחר שחלה בנגיף, שוחרר ב"ה מטיפול נמרץ וכעת הוא מבקש: "הקורונה מסוכנת גם לצעירים. אל תזלזלו בה" (אנ"ש)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
(צילום: הקהילה היהודית מריופול)

שליח הרבי מליובאוויטש ורב העיר מאריופול באוקראינה, הרב מענדי כהן שהובא לארץ באופן ניסי בטיסת חילוץ מיוחדת, בעודו חולה במצב קשה מאוד אחרי שנדבק בנגיף הקורונה, מחלים.

בנס של ממש, הרב כהן שאושפז ביחידת טיפול נמרץ לחולי קורונה באיכילוב חזר לאיתנו ואתמול שוחרר ממחלקת טיפול נמרץ.

כעת הוא מפציר בציבור לשמור על נפשו מפני הקורונה. "שוב ושוב שמעתי מהרופאים שאני לא מבין את גודל הנס שנעשה לי. היה מרווח זמן של בין 24 ל-48 שעות שאם לא הייתי מחולץ בו, רח"ל לא הייתי כאן היום. הקורונה היא משהו מסוכן גם לצעירים, אל תזלזלו בה".

השליח הצעיר אמנם שוחרר ממחלקת טיפול נמרץ אבל עדיין נמצא לפני שיקום ארוך. "עד אחרי יום כיפור אהיה עדיין תחת השגחה רפואית ובבידוד מלא. הנשימה עדיין קשה עלי ואני מלווה עם חמצן אבל מודה להשם ית' יום יום על כך שאני בין החיים", הוא מעיד.

יצוין כי למרות אשפוזו ולמרות הקושי דאג הרב כהן לארגן בשלט רחוק לא פחות מ-1,000 חבילות מזון ליהודי העיר והסביבה לקראת חגי תשרי. בכל ארגז מזון הוכנסה חבילת מוצרי מזון מכובדת מאוד, סימני ראש השנה, בקבוקי יין ומיץ ענבים, לוחות שנה מהודרים, דבש ואפילו... חומרי חיטוי, מסיכות וויטמינים.

"למרות הקושי הרב, הצלחתי לארגן מרחוק את מפעל העזרה הזה ליהודי העיר וסביבותיה" מספר הרב "וב"ה רובם כבר קיבלו את חבילות הסיוע במשלוח מיוחד עד לביתם".

עוד אומר הרב כהן "לא יכולתי להיות בגופי עם קהילתי בימים הנוראים, אבל דאגתי שכמה זוגות שהגיעו במיוחד מחרקוב יעשו זאת. אני עושה כל מאמץ כדי לא לנטוש את אלפי יהודי העיר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר