רפאל מאיר הלפרט מחדש את הלחן המרטיט של יוסי גריןלקראת יום כיפור הבא עלינו לטובה, זמר החתונות ובעל המנגן מארה"ב, רפאל מאיר הלפרט מחדש את השיר "היה עם פיפיות" אותו הלחין יוסי גרין ומבצע במקור אייזיק האניג באלבום 'על ההרים'. את הלפרט מלווה תזמורת 'סבבה' בניהולו של מנדי הרשקוביץ (קליפים)יטיאיר טוקרכיכר השבת | ג' בתשרי | 21.09.202תגובות10100:00/7:50יוסי גריןתזמורת סבבהמנדי הרשקוביץרפאל מאיר הלפרטהאם הכתבה עניינה אותך?כן (100%)לא (0%)סמנו אותנו כמקור מועדף בגוגלעקבו אחרינו ב -Google Newsתוכן שאסור לפספס:ר' איצי אקרמן בסינגל חדש: "אתה מיוחד"יאיר טוקר|10.06.26מיטב הכישרונות של קנדה מצטרפים למחרוזת "קנדאנס"יאיר טוקר|10.06.26יוסף חיים בסינגל חדש: "טאטע תציל"יאיר טוקר|10.06.26 0 תגובותאין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.שליחת תגובה2יפה מאוד!פשוט מושלם!אימוגים לתגובהללא שם21.09.20 דיווחתגובה1...אימוגים לתגובהמאיר21.09.20 דיווחתגובהאולי גם יעניין אותך:חיים סובר משיק את הסינגל החדש: “100 נפילות”יאיר טוקר|09.06.26עופר הלוי בסינגל חדש ומחזק: “בוא ניקח אוויר”יאיר טוקר|09.06.26יהודה מנהיים משיק מחרוזת קצבית לוהטת: "יודעל'ס Vibe" יאיר טוקר|08.06.26
0 תגובות