גם שופטים ובכירים

אושר פה אחד: השרים אישרו קיצוץ בשכרם

שרי הממשלה התכנסו היום אחר הצהריים ודנו בשלל נושאים. בין יתר הנושאים, עלה גם הנושא של השכר, והשרים אישרו פה אחד קיצוץ בגובה של 10% משכרם ושכר השופטים (ארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
נתניהו וגנץ (צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

שרי הממשלה התכנסו אחר הצהריים (שני) לישיבת ממשלה ארוכה ודנו בשלל נושאים - בענייני נגיף הקורונה. בין יתר הנושאים, עלה גם הנושא של השכר, והשרים אישרו פה אחד קיצוץ בגובה של עשרה אחוזים משכרם החודשי.

על פי ההצעה שהתקבלה פה אחד על ידי כל שרי הממשלה, השכר של בכירי המשק הישראלי יופחת בעשרה אחוזים.

על הבכירים במשק נמנים; ראש הממשלה נתניהו וראש הממשלה החליפי גנץ, כל השרים, סגני השרים וחברי הכנסת וכל נושאי משרה בשירות הציבורי לרבות שופטים ובכירים אחרים.

שר האוצר ישראל כץ ושר הכלכלה עמיר פרץ התעמתו במהלך ישיבת הממשלה בנוגע לקיצוץ הצפוי, לאחר שכ"ץ אמר כי הוא מתכוון לערוך רפורמה גם במגזר הציבורי. פרץ אמר בתגובה כי איומים והודעה ליו"ר ההסתדרות על הורדת שכר באמצעות כלי התקשורת אינה הדרך לנהל את המצב.

שר ירושלים ומורשת, רפי פרץ, אמר לאחר אישור הקיצוץ שכר הבכירים ושכר נבחרי הציבור: "מודה לראש הממשלה, לשר האוצר ולחבריי השרים, שאישרו את הצעתי לקצץ באופן רוחבי לכל בכירי המגזר הציבורי. ‏הנטל על הציבור גדול וההירתמות שלנו חשובה, האלונקה היא של כולנו, נבחרי ציבור ובכירי המגזר הציבורי כאחד".

השר אופיר אקוניס אמר: "זאת דוגמא אישית מתבקשת. חברי הרשות המבצעת - תורמים את חלקם, ולכן היה חשוב שגם השופטים יתרמו את חלקם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר