"לכסות בפלסטר"

בני גנץ: נרחיב את המלוניות; זכות ההפגנה תשמר

שר הביטחון גנץ, הסביר היום בישיבת הממשלה את מדיניותו לגבי ההפגנות ולמה זה כל כך חשוב לו. בנוסף, הוא התחייב להגדיל את כמות החוקרים האפידמיולוגיים והמלוניות (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
שר הביטחון, הלילה, לפני יציאתו לארה"ב (צילום: באדיבות המצלם)

שר הביטחון בני גנץ, השתתף הערב (שני), בישיבת הממשלה הארוכה, ושם הבהיר, כי הוא ירחיב את המלוניות ויעמוד על כך שזכות ההפגנה במדינת ישראל תשמר.

בנוגע לתוכנית הכלכלית שאושרה הערב אמר גנץ: "אני מברך על אישור התמריצים הכלכליים, ואמרתי זאת לשר האוצר ולראש הממשלה".

"בצד זאת", הוסיף גנץ ואמר: "במקום לכסות כל פעם את הפערים בפלסטר - עלינו לאפשר ודאות ויציבות לאזרחי ישראל ולאשר תקציב לשנת 2021 בהקדם בכדי לסייע לעצמאים, למובטלים ולמשק הישראלי כולו".

לגבי הדיונים על הקורונה אמר שר הביטחון: "התחלואה הולכת וגדלה, ובהתאם לכך אנחנו מרחיבים את הפעולות שנוקטת מערכת הביטחון".

שר הביטחון, הלילה, לפני יציאתו לארה"ב

גנץ, הסביר את הפעילות שינקוט: "נגדיל את כמות החוקרים האפידמיולוגיים ונרחיב את פעילות המלוניות והנוכחות ברשויות המקומיות".

"היום הנחיתי את מערכת הביטחון לבחון את האפשרות להקמת בית חולים שדה שיסייע להפחתת העומס בבתי החולים, בהתאם לצורכי מערכת הבריאות."

לגבי ההפגנות אמר גנץ בישיבת הממשלה: "זכות ההפגנה היא זכות יסוד וחובה לשמור עליה, כמו גם על הזכות לתפילה. ההפגנות בבלפור יכולות וראויות להתקיים במסגרת החוק. אני סומך על מערכת הייעוץ המשפטי והמשטרה שיאכפו ויטפלו בנושא, לפי המתווה שאושר וקורא לציבור לנהוג לפי ההנחיות".

יצוין, כי שר הביטחון בני גנץ יוצא בשעה זו (23:30) לביקור בזק של 24 שעות בארה"ב, לצורך פגישות ביטחוניות חשובות ביותר לצורך המשך השמירה על העליונות הביטחונית של ישראל ולהמשך המאבק המשותף באיראן. שר הביטחון ייפגש מחר עם מזכיר ההגנה האמריקאי מארק אספר, ועם בכירים נוספים בממשל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר