התחממות ביחסים

בטלפון: נתניהו שוחח עם יורש העצר בחריין

לראשונה מאז נחתם הסכם השלום בין המדינות, שוחחו היום נסיך הכתר הבחרייני וראש הממשלה הישראלי • נתניהו: "יוצקים תוכן. תשמעו על הצעדים המעשיים בקרוב" (מדיני)

(צילום: לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו שוחח היום (שלישי) בטלפון עם הנסיך סלמאן בן חמד, יורש העצר של בחריין. מדובר בשיחה ראשונה מאז החתימה על "הסכם אברהם" בוושינגטון.

לפי רשת סקיי ניו בערבית, השיחה עסקה בשיתוף הפעולה בין המדינות ובהתפתחויות באזור. יורש העצר של בחריין אמר בשיחה כי הוא מברך על חתימת הצהרת השלום, שכן היא מחזקת את הביטחון והיציבות באזור.

לאחר הדיווח, אישר ראש הממשלה בנימין נתניהו בהודעה רשמית את קיום השיחה, ואמר כי החליטו לצקת תוכן אמיתי בהסכם השלום בין המדינות.

"זה כמה שעות שאנחנו מנהלים דיונים מאוד חשובים בקבינט הקורונה איך לעצור את התחלואה המתפרצת, איך להסב אותה לאחור. אנחנו נקבל החלטות מאוד חשובות היום, לכל המאוחר מחר, ואנחנו כמובן נביא אותן לכם אזרחי ישראל", אמר ראש הממשלה.

"בינתיים", הוסיף נתניהו, "נקראתי לצורך לאומי חשוב, שוחחתי עם יורש העצר של בחריין, הנסיך סלמאן בן חמד. שיחה יוצאת מן הכלל, מאוד ידידותית".

נתניהו סיפר, "חזרנו על העקרונות של הסכמי אברהם ודיברנו איך אנחנו בעצם יוצקים תוכן מהיר להסכמים בין בחרין לישראל, הופכים את השלום הזה - שלום כלכלי, שלום טכנולוגי, שלום תיירותי, שלום בכל אחד ואחד מהתחומים הללו, ואתם תשמעו על הצעדים המעשיים בקרוב מאוד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר