יש מטעם? יש סעודה מושלמת!

מותג הבשרים 'מטעם חפץ חיים' הוא מותג בשרים משפחתי אשר נוסד לפני כ- 100 שנה בארה"ב וכיום מייצר בארץ מעדני בשר המשתבחים מדור לדור עם סודות המקצוע המשפחתיים (אוכל ומסעדות, מקודם)

מבחר מוצרי מטעם חפץ חיים (צילום: יח"צ)

כמיטב המסורת ב'מטעם' משלבים חלקי בשר, הודו ועוף משובחים ומתובלים לצד חיתוך וניקוי הנתח באופן שמשאיר רק את החלקים היפים והאיכותיים ביותר לבישול והגשה.

זה הזמן לתכנן את סעודות החג כי "אין שמחה אלא בבשר ויין", ארוחות החג מלאות ועשירות בכל טוב; מנות ראשונות, עיקריות, תוספות, קינוחים וכל מה שיכול לפאר את ארוחת החג מתווסף לתפריט.. העיקר ששמחת החג תהיה שלמה ☺

אתם יכולים לבחור מוצר מתוך מגוון מוצרי בשר עשיר במיוחד ולבשל נתחים מפתיעים ויחודיים ולהיות בטוחים שהתוצאה תהיה עסיסית וטעימה ללא מאמץ וכולם יבקשו מנה נוספת..

חנות האונליין של 'מטם חפץ חיים' נפתחה ואתם מוזמנים לבחור את מטעמי הבשר המובחרים שירימו כל ארוחה. זה הזמן להכיר את המבחר הגדול של המוצרים הייחודיים של 'מטעם' לתפריט מנצח ביום יום, שבתות וחגים.

כן, בלי כל מאמץ תוכלי גם את להכין מעדני גורמה וסעודות מגוונות מיוחד. 'מטעם', מציעה מגוון עשיר של למעלה מ90 מעדני בשר משובחים מתובלים ומוכנים להכנת ארוחה מושלמת בקלות בטעמים מפתיעים ומגוונים.

באתר גם תוכלו למצוא מתכוני שף נהדרים לצד מתכונים מהירים להכנה.

השנה, תשדרגי את שולחן החג עם מטעמי הדגל של מטעם חפץ חיים – כתף מפולפל בדבש, הנתח המשובח והייחודי מתובל ומוכן לבישול בקלי קלות (מוסיפים כוס וחצי מים וכוס יין, מבשלים בתנור או בסיר ויש מנה עיקרית), החזה הודו ממולא, מנת גורמה ב2 דקות הכנה וה'נייבלים' המיוחדים של מטעם חפץ חיים, כל אלו הם חלק מהמגוון המיוחד של מוצרי מטעם.

לסיכום, 'מטעם חפץ חיים' כבר 100 שנה מובילים בעולם עם מעדני בשר מנצחים כמיטב המסורת עם שילובים של תיבול ייחודי שמגיע משורש הנתח, חיתוך וניקוי הנתח באופן שמשאיר רק את החלקים היפים לבישול והגשה, כך שגם אתם יכולים לבשל נתחים חדשים ויחודיים ולהיות בטוחים שהתוצאה תצא מושלמת!

באתר החדש של 'מטעם' matamcc.com ניתן להזמין את מגוון הבשרים עם משלוח עד הבית, הכנסו עכשיו והתחילו להזמין >>

חזה הודו ממולא עם בטטה
רולדה עגל בתבשיל
תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר