אחדות ברחובות

הערב, בשעה 21:00: קבלת עול מלכות שמים ברחובות

כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת' על יוזמת הגאון רבי יצחק זילברשטיין לצאת כולם בליל יום כיפור ולקבל עול מלכות שמים, השר אריה דרעי מציין כי נשיא המועצת הצטרף ליוזמה (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: Kobi Gideon / Flash90)
הקריאה של הגר"י זילברשטיין

כפי שדווח לראשונה ב'כיכר השבת' על יוזמת הגאון רבי יצחק זילברשטיין, חבר מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', לצאת כולם בליל יום כיפור, בשעה 21:00, לרחובה של עיר ולקבל עול מלכות שמים, השר אריה דרעי מציין כי נשיא המועצת הצטרף ליוזמה.

"אני קורא לציבור להצטרף ליוזמה של מרן חכם שלום כהן ומרן שר התורה הרב חיים קנייבסקי", קורא יו"ר ש"ס השר אריה דרעי, "ולהתאחד בליל יום הכיפורים בשעה 21:00 במרפסות וברחוב בקריאה של 'שמע ישראל ה׳ אלוקינו ה' אחד', 'ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד', 'אבינו מלכנו מנע מגיפה מנחלתך'".

הקריאה של השר אריה דרעי

במסר ששיגר לכל פעילי ש"ס, אמר השר דרעי כי "הזכויות הגדולות לקראת היום הקדוש הוא הצלת חיים, תדאגו שבכל בית הכנסת ובכל שכונה יהיו הצללות ויהיה את האפשרות להתפלל בחוץ, אני שומע דברים נוראים על מקרים של חולי קורונה חולים ומונשמים, שהתפללו בראש השנה בבתי הכנסת.

"בשם מרן ראש הישיבה חכם שלום הכהן ושר התורה רבי חיים קנייבסקי שליט"א, אני קורא לכולם לצאת הלילה בשעה 21:00 למרפסות ולרחובה של עיר ולקרוא 'שמע ישראל ה' אלוקינו ה' אחד'. תכל שנה וברכותיה תכלה שנה וקללותיה".

הקריאה של הגר"י זילברשטיין

כפיש נחשף לראשונה ב'כיכר השבת', הגאון רבי יצחק זילברשטיין יצא בקריאה לצאת בליל יום הכיפורים בשעה 21:00 לרחוב, למרפסות הבתים ואל המרחב הפתוח ולומר בקול גדול "שמע ישראל ד' אלוקינו ד' אחד", "ברוך שם כבוד מלכותו לעולם ועד", "ד' מלך ד' מלך ד' ימלוך לעולם ועד", "אבינו מלכנו מנע מגיפה מנחלתיך".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר